Vebsajt nije pokazivao najjeftinije ponude za hotelske sobe i smeštaj, kao što se reklamira, već ih je ređao prema tome koliku je proviziju dobijao od oglašivača, utvrdio je federalni sud u Australiji.
Trivago je pred lice pravde dovela australijska organizacija za zaštitu potrošača.
"Nasuprot utisku koji je stvoren drugim sadržajem, Trivago vebsajt nije obezbedio objektivno, nepristrasno i jasno poređenje cena usluge", rekao je federalni sudija Mark Mošinski u ponedeljak, a prenosi "Gardijan".
U presudi stoji da činjenica da je Trivago plaćen od sajtova za onlajn bukiranje soba nije jasno naznačena.
Kompanija sa sedištem u Nizozemskoj je osuđena i zbog toga što je dovodila kupce u zabludu jer je poredila cene standardnih soba i onih luksuznih u istom hotelu, što je stvaralo lažan utisak uštede kod kupaca.
Kao primere varanja kupaca, zaštitnici potrošača su naveli više od 400.000 slučajeva od 2013. do 2018. godine.
Kazna i dalje postupanje utvrdiće se naknadno.