ZA ČIME SE GRABIMO: Brašno x5, kvasac x3, ulje x2…

Veliki trgovinski lanci u Srbiji imali su 61% veću prodaju robe široke potrošnje tokom treće nedelje marta u odnosu na istu sedmicu prošle godine, a četvrta nedelja donela je skok od "samo" 43%,

Mondo/ G.S

Maloprodajni lanci beleže rast prodaje nekih kategorija čak i više od 700 odsto, pokazalo je istraživanje agencije Nielsen danas objavljeno.

Rast prodaje dugotrajnih namirnica bio je 101%o u trećoj nedelji marta u odnosu na isti period 2019. godina, a prodaje proizvoda za zaštitu zdravlja 96,4%.

Kod proizvoda za domaćinstvo rast je 96%, robe za bebe 81%, smrznutih proizvoda 68%, a proizvoda za ličnu zaštitu 60%.

U kategoriji hrane najveći rast prodaje beleže brašno sa 482% i kvasac 224,4% tokom treće nedelje marta, dok je prodaja ulja uvećana 168,1%.

Prodaja sredstva za dezinfekciju povećana je 703%, a toalet papir 261%, saopštila je agencija Nielsen.