Da li ste primetili novo ime trgovinskog lanca Emmezeta? Emmezeta je sada Kućezeta!
U vreme kada se ceo svet zajedničkim snagama bori protiv virusa COVID-19, poznati trgovinski lanac za prodaju nameštaja, dekoracije i tehnike, odlučio se na hrabar potez da precrta "Emme" - prvi deo svog prepoznatljivog logotipa - i zameni ga rečju "Kuće" koja u ovim vremenima odiše herojstvom, pobedom i sigurnošću.
Ima li bitnije poruke koju danas svako treba da pošalje od ostanka kod kuće? Teška vremena su nas sve pozvala na odgovornost i solidarnost, a Emmezeta, sada Kućezeta, svoju popularnost u Srbiji je iskoristila da građanke i građane podseti na najbitniju poruku u ova teška vremena - #ostanikodkuće.
Naše kuće su sada mesta gde treba da budemo kako ne bismo ugrozili svoj život, živote svojih najbližih i celog stanovništva. Tako će od sada do konačne pobede, Kućezeta sa svih kanala na društvenim mrežama ovog poznatog brenda podsećati šta je u ovom trenutku najbitnije - biti kod kuće, biti siguran i zdrav i svojim primerom pokazati da je neophodno poštovanje uputstava koja stižu od nadležnih institucija, kako to čine i svi zaposleni kompanije Emmezeta.
/promo sadržaj/