Tojota vam poručuje: Ne brinite za garantni rok

Vlasnici "tojota" u Srbiji neće izgubiti garanciju ukoliko ne obave redovan servis tokom vanrednog stanja zbog virusa korona.

Promo/

Da bi zadržali pravo na garanciju dovoljno je da to učine dva meseca nakon ukidanja vanrednih mera, a jedini uslov je da ne pređu više od 1.500 km preko propisanog intervala.

Garancija inače traje pet godina, bez ograničenja u ukupnom broju pređenih kilometara, već samo postoji obavezni servisni od godinu dana ili 15.000 kilometara.

Uz apel svojim klijentima da se pridržavaju uputstava i mera koje je propisala Vlada Republike Srbije i da se ne napuštaju domovi bez preke potrebe, iz kompanije obaveštavaju da su ovlašćeni servisi zatvoreni ili na raspolaganju samo za hitne i neophodne popravke.

Kada vanredno stanje prođe, vlasnici bi trebalo da na redovan servis dođu u roku od dva meseca nakon ukidanja vanrednih mera, ukoliko je vozilo u redovnoj garanciji, odnosno do 31. maja 2020. godine (ovaj period će se po potrebi produžiti), ukoliko je vozilo u produženoj garanciji, a termin za redovan servis vozila između 1. marta i 30. aprila 2020. godine;

Ukoliko tokom trajanja vanrednog stanja dođe do kvara ili oštećenja na vozilu, vlasnicima se preporučuje da se obavezno jave ovlašćenom serviseru na dežurne brojeve telefona, kako bi dobili dodatna uputstva za postupanje u toj situaciji.