NAJVEĆA PREVARA PO MARKETIMA! Ako kupujete kafu, prašak, čokoladu, toalet-papir... obavezno proverite JEDAN DETALJ

Građani obično ni ne proveravaju sve parametre pre nego što kupe određeni proizvod.

MONDO/Lana Stošić

Ukoliko spadate među one potrošače koji u supermarketu uvek uzmu veće pakovanje robe kako bi uštedeli, upali ste u zamku: to pravilo otišlo je odavno u istoriju.

Ubuduće obratite pažnju, uporedite cene i videćete da vas jedno veliko pakovanje najverovatnije može koštati više nego da uzmete dva manja pakovanja istog proizvoda.

Na primer, u supermarketima tri pakovanja praška za veš (po dva kilograma) koštaju 800 dinara, manje nego da ste uzeli jedno veliko pakovanje (šest kilograma), a proizvođač i tip praška su identični. 

Sličnu nelogičnost primetili smo i kod toalet-papira, žvaka, bombona, kafe, čokoladica...

U pitanju je klasična obmana potrošača, češća u maloprodaji, dok u većim supermarketima staro pravilo (veće je više) i dalje uglavnom važi. Kupcima se stoga savetuje da pri kupovini obavezno provere odnos cene i gramaže i tako izbegnu da budu prevareni.

Napomena: U slučaju da je jedan od proizvoda na akciji, odnos cena verovatno neće biti isti.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

(Mondo)