OTVOREN NAJVEĆI ŠOPING CENTAR NA BALKANU: Vučić i premijerka obišli Galeriju Beograd

Galerija Beograd na Sava promenadi, najveći šoping mol u regionu, danas je svečano otvorena i za posetioce koje očekuju brojni sadržaji.

Mondo/Steafn Stojanović

Otvaranju šoping centra prisustvovali su predsednik Srbije Aleksandar Vučić i premijerka Srbije Ana Brnabić.

Oni su obišli radnje i razgovarali sa zakupcima lokala u tom centru.

"Sada počinje da se puni šping mol. Očekujemo u martu i aprilu da će se najviše popuniti, kada budemo imali vakcinu", rekao je Vučić i dodao:

"Videćete kada se reši pitanje Kovida koliko će ljudi dolaziti u toranj i šoping mol".

On je naveo i da je video da već ima puno poznatih brendova u Galeriji Beograd.

Reč je o tržnom centru na samoj obali Save, površine 300.000 kvadratnih metara, koji će posetiocima ponuditi najbolje svetske i domaće brendove.

Inače, sinoć je uoči zvaničnog otvaranja priređen koktel za poslovne partnere i zakupce koji nisu krili zadovoljstvo što će poslovati u najnovijem beogradskom tržnom centru. 

Među zvanicama bilo je i onih koji su iskoristili priliku da, pre zvaničnog otvaranja danas u osam sati, "zavire" u prodavnice omiljenih brendova, u kojima je roba već izložena i spremno čeka prve kupce.

U jednom trenutku Galeriju je obišao i Mohamed Alabar, predsednik kompanije "Igl Hils" iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, koja je investitor projekta "Beograd na vodi", u okviru koga je izgrađena Galerija Beograd.

Sa 300.000 kvadratnih metara ukupne površine, 93.000 kvadrata prostora za izdavanje i 3.600 parking mesta to će biti najveći šoping mol, zabavna i gastronomska destinacija u regionu.

U okviru objekta nalazi se oko 300 lokala i 50 restorana, dva zabavna kompleksa, kao i bioskop sa više od 1.700 mesta i najnaprednijom IMAX tehnologijom.

Posetioci će moći da šopinguju u prodavnicma najboljih domaćih i svetskih brendova.

Jedan od onih koji će ubuduće poslovati u okviru Galerije Beograd je i Darko Pavlović, čiji butik "Fratelli e Amici" nudi najpoznatije italijanske brendove.

Pavlović, kao i njegove kolege u budućem najvećem molu u regionu, veruje da je reč o pravom poslovnom potezu, uprkos negativnim posledicama koje korona epidemija ima na sve sektore.

Prisustvo u Galeriji Beograd je, kako kaže, projekat na duže staze, koji obećava uspeh i prosperitet.

"Epidemija korona virusa će u svakom slučaju uticati na poslovanje, ali se nadamo da to neće dugo potrajati", rekao je Pavlović.

Inače, Galerija Beograd, inspirisana duhom i ulicama Beograda, predstavlja i svojevrsni arhitektonski poduhvat, koji ovom delu grada daje potpuno novi sjaj.

U eksterijeru preovlađuju staklo i kamen, a zahvaljujući fasadama i podovima od prirodnih materijala i plafonu od providnih panela, šetnja kroz njenu unutrašnjost posetiocima daje utisak da nisu u zatvorenom prostoru.

Otvaranje Galerije Beograd pratiće i sedmodnevni festival, tokom kojeg će svaki dan biti ispunjen sadržajima i raznim aktivnostima.

(Mondo/Tanjug)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.