Ekonomija

Kako da manje vremena provedete za računarom, a više u razgovoru sa svojim klijentom

Autor Lana Stošić

Komplikovani prodajni procesi od nas zahtevaju da više vremena posvetimo glave zagnjurene u tumačenju i analizi raznih tabela i grafikona, umesto da to vreme uložimo u građenje odnosa sa klijentima.

Izvor: WM/SAP

 Iz potrebe da se prodajne aktivnosti pojednostave i automatizuju nastao je SAP Sales Cloud.

Izvor: Pexels

SAP Sales Cloud je set proizvoda čija je primena moguća u kompanijama najrazličitijih delatnosti, a njegov osnovni cilj je upravo automatizacija prodajnih procesa. Upotrebom ovog seta prodavcima je omogućen jedan holistički prikaz korisničkih podataka uz mogućnost evidentiranja, kontrolisanja, čuvanja i praćenja svih ključnih informacija o postojećim i potencijalnim korisnicima i partnerima.

Drugim rečima, ovakav sistem daje nam mogućnost boljeg upoznavanja i praćenja klijenta i njegovih potreba, kako i mogućnost da tim potrebama u pravo vreme izađemo u susret.

Za rad sa SAP Sales Cloud setom proizvoda dovoljni su vam desktop ili mobilni uređaj, dok je upravljanje prodajnim prilikama, ponudama i nalozima jednostavno, a ujedno i efikasno. Kroz povezivanje sa svakim klijentom pojedinačno, kreiranje prodajnih planova, forecasta, pipeline i izveštaja je znatno pojednostavljeno, a njihovo praćenje omogućeno je u realnom vremenu.

Izvor: Pexels

Na ovaj način ćete, kao prodavci, brzo i jednostavno da prođete kroz ceo prodajni proces, od prodajne prilike do realizovane prodaje. Napredne mogućnosti analitike i izveštavanja omogućavaju menadžerima prodaje da u svakom trenutku prate rad i ostvarene rezultate svojih zaposlenih.

Uvođenje ovog rešenja unapređuje prodajne rezultate, dok kroz automatizaciju i skraćenje prodajnih procesa omogućava zaposlenima da ulože više vremena u građenje odnosa sa klijentima.