Šta je marketing softver i zašto vam je neophodan?

održavanje veza sa klijentima, praćenje saobraćaja na vebsajtu, održavanje imidža, su samo neke od stavki o kojima morate da vodite računa. Zato je rešenje ovaj softver

SAP Srbija.

Ukoliko imate svoj biznis, znate koliko su važni dobri odnosi sa mušterijama, klijentima, korisnicima, bilo potencijalnim, bilo stalnim. Zato se mnogo vremena i resursa ulaže u menadžment za odnose sa mušterijama. To je zapravo princip, koji olakšava kompanijama da pojednostave procese, izgrade jake veze sa korisnicima, poboljšaju korisničku podršku, i na kraju krajeva - povećaju prodaju i profit.

Takođe verovatno znate i koliko je bitno da primenite pravu marketinšku strategiju, kako biste ispunili sve ciljeve svoje kompanije. Uspešan marketing je od ključnog značaja kako bi ona rasla, razvijala se i mogla da se takmiči sa konkurencijom. Ukratko rečeno - dobar marketing je pokazatelj zdravlja jedne kompanije.

Mnoge organizacije i biznisi teško ispunjavaju ove imperative. Nije ni čudo - održavanje veza sa klijentima, praćenje saobraćaja na vebsajtu, održavanje imidža, su samo neke od stavki o kojima morate da vodite računa. Zato je rešenje softver koji je u stanju da “brine” o svemu tome. Ove izazove ispunjava SAP Marketing Cloud - uz njegovu pomoć, bićete u mogućnosti da proniknete u namere i afinitete svojih korisnika, što će vam dalje omogućiti da identifikujete njihove profile, a samim tim osigurate da dobijaju isključivo personalizovana iskustva.

Alati koje ova platofrma poseduje su u stanju da upravljaju svim aspektima prodaje, marketinga, i korisničkog servisa. Šta to znači po vas?

To podrazumeva da ćete moći precizno i bez greške da targetirate publiku za svoje kampanje, i da se osigurate da će prava poruka stići do pravih primaoca, u pravom trenutku.

Infomacije koje dobijate zauzvrat značiće i vašem prodajnom timu, jer će se osloboditi od nepotrebne administracije i moći da se posveti onome što radi najbolje, a to je prodaja.

Nema veze kojom vrstom biznisa se bavite - svako teži da osvoji sektor kome pripada, iskoristi kupovnu moć svoje publike najbolje što može i ostane na samom vrhu. Dobra marketinška rešenja su osnova, a dobar marketinški softver korak bliže!