COCA-COLA HBC NASTAVLJA SA PODRŠKOM UGOSTITELJIMA

Platforma kompanije Coca-Cola HBC Srbija pruža različite mogućnosti različitim korisnicima
Foto: Promo/Coca-Cola HBC Serbia

Nedavno je na on line konferenciji pod nazivom „Horeca zajednica za novu budućnost“ pokrenuta nova platforma Horeca zajednica. Platforma je namenjena svima koji posluju u okviru ugostiteljskog sektora u Srbiji kao i svim nezaposlenim mladima koji žele da grade karijeru u ovoj industriji.

Bojana Nenadović, direktorka marketinga u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija za Mondo kaže da platforma pruža različite mogućnosti različitim korisnicima:

“Platforma vlasnicima objekata u Horeca sektoru i menadžerima nudi poslovne pogodnosti u saradnji sa našom kompanijom. Sa druge strane konobarima i ljudima koji traže posao ponudiće relevantna znanja i priliku da razviju veštine potrebne da budu konkurentniji na tržištu rada. Korisnici će moći da kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, postave oglas za posao, ili nominuju temu za diskusiju“, ističe Bojana.

Kako je dodala, podrška i osnaživanje Horeca sektora, ali i nezaposlenih mladih u ovim izazovnim vremenima je cilj pokrenute platforme.

Foto: Promo/Coca-Cola HBC Serbia

„Horeca zajednica pokrenuta je u nameri da na jednom mestu okupimo sve zaposlene u ugostiteljstvu, ali i one koji su odabrali neko od budućih zanimanja baš iz ove oblasti. Ono što je najveći benefit ove platforme je umrežavanje i povezivanje ugostiteljskog sektora u cilju omogućavanja lakše i efikasnije komunikacije 24 sata, 7 dana u nedelji“ , kaže Bojana.

Platforma Horeca zajednica namenjena ugostiteljima nije jedina podrška koju Coca-Cola HBC pruža ovom sektoru. Kompanija je odmah na početku mera organizovala on-line webinar sa velikim brojem vlasnika ugostiteljskih objekata kako bi čula sa kojim se problemima sve susreću i kako im može pomoći. Coca-Cola HBC Srbija pridružila se i projektu “Čisto i sigurno” u nameri da hotelski i ugostiteljski objekti dostignu standarde EU i podignu stepen bezbednosti i higijene. U tu svrhu, kompanija je veliki broj objekata podržala lansiranjem digitalnog menija, koji omogućava da se gosti bezkontaktno upoznaju sa celokupnom ponudom objekta, a u nekima i da poruče ne dolazeći u kontakt ni sa kim van svog okruženja. Zahvaljujući različitim promotivnim aktivnostima, dodatno je podržano više od 600 ugostiteljskih objekata.

Novu platformu možete istražiti na www.horecapartner.rs. Otkrijte mogućnosti i postanite deo jedinstvene Horeca zajednice!