Digitalna transformacija dešava s brže nego što se moglo predvideti. Neposredna i lična prodaja prešla je na onlajn i ostavila zatečenim poslovne ljude i preduzetnike kojima je živa komunikacija bila jezgro funkcionisanja.
Uprkos tome, izazovima koji nisu jednostavni, poslovni procesi ne mogu stanu. Zadatak je kreirati i postaviti platformu koja korisnicima omogućava da dođu do vašeg proizvoda i u ovim uslovima. Ne samo da dođu, nego da im proizvodu budu predtavljeni, da budu obavešteni i da se pritom ne zapostave inovacije i unapređenja.
Štaviše, pojavile su se trvdnje da u ovim okolnostima, koliko god to zvučalo čudno, kompanije imaju mogućnost da za svoje korisnike urade mnogo više, sa manje truda nego inače. O čemu je reč?
O platformama koje pojednostavljuju, automatizuju i pospešuju procese prodaje vašeg proizvoda i usluga. Jedna od njih je SAP Sales Cloud, koja se pokazala kao jedan od najboljih načina da razumete svoje mušterije! Uz pomoć nje ćete lako steći potpun uvid u to ko su vaši korisnici, kako se ponašaju, kakve su im navike i koje akcije preduzimaju.
Uz to, olakšaćete svojim zaposlenima prodajne procese, tako da mogu u potpunosti da se posvete kupcima i ostvare veze koje će trajati. Prodajni tim, marketing tim, korisnička podrška, dobavljači - svi su povezani u sistemu koji za cilj ima da predvidi ponašanje korisnika, time osigura siguran profit.