Internet prodaja tiče se svih, doslovce. Svih onih koji imaju nešto da ponude (na) tržištu. Jednostavno, i bez obzira na pandemiju koronavirusa koja je ovaj proces očito ubrzala, plasiranjem svog proizvoda na internetu, trgovac prevazilazi granice lokalnog, pozicionira se najpre regionalno, pa kontinentalno, i na posletku planetarno.
Od pojedinaca koji prave čarape za trčanje ili unikatan nakit, preko startap srednjih kompanija čiji su osnivači kreirali karate igricu ili apikaciju za horeka biznis, do velikih kompanija pred koje je pandemija koronavirusa postavila imperativ da što brže, tačnije i pouzdanije ponude rešenja za „novi svet“, u globalu. Svi oni su sada na internetu, tačnije - njihovi proizvodi, usluge i ideje postoje na veb adresama, kreirani i spremni da budu kupljeni.
Slično je i sa druge strane – kod kupaca, gde su se i oni okoreli protivnici „kupovine bez pipanja“, u minulom periodu opismenili u smeru poručivanja proizvoda posredstvom interneta. Od igle do lokomotive, sve se poručuje „na netu“.
Pretpostavimo da ste u ovoj poziciji: imate postojanu ideju, posedujete proizvod koji se inače kupuje fizički i jasna vam je želja potrošača da do njega dođu posredstvom interneta - a nemate situiranu onlajn prodaju. Potreban je neko ko će vam je krirati i omogućati njen rad, a da to su nisu diveloperi. Bilo bi idealno kada bi ovu odgovornost preuzeo softver.
Baš zbog ove potrebe, svedoci smo afimracije brojnih platformi koje vam omogućavaju da sami kreirate veb šop. Imajući to u vidu, samo od sebe nameće se pitanje kako da odaberete najbolji softver i koji od njih zasita dobro radi?
Naša preporuka je SAP Commerce cloud, evo i zašto.
Ovaj softver obezbeđuje jednostavno i standardizovano korišćenje, što znači da nudi podjednako kvalitetan sadržaj sa kog god uređaja (mobilni telefon, tablet, računar) da pristupite željenoj internet prodavnici.
Potom, najveći strah koji ljudi imaju prilikom onlajn kupovine - da se neće dovoljno dobro snaći u procesu poručivanja ili plaćanja, SAP Commerce cloud softver otklanja tako što ima razrađenu postavku korisničke podrške. Ako se kupac slučajno “zaglavi” prilikom onlajn kupovine vašeg proizvoda, ili mu treba bilo koja vrsta pomoći, u realnom vremenu biće povezan sa servisom koji odgovara na nedoumice.