Tako je odlučio stručni žiri kada je pregledao preko 250 radova iz cele Srbije, pristiglih na nagradni konkurs “ I nekad i sad, Neoplanta je Novi Sad”. Za pobednika ovog konkursa za izradu novog kreativnog rešenja – logotipa Neoplante, proglašen je Dušan Kitanović, grafički dizajner iz Leskovca.
Iako je teško bilo za pretpostaviti da će pobedničko rešenje stići sa jugoistoka Srbije, kraja koji se dosta razlikuje od Vojvodine po običajima, navikama, stilu života, Dušan je pokazao da veoma dobro razume i poznaje Novi Sad i vojvođanski način života.
On oseća “natenane” ritam ravnice i zna kakvo je uživanje u kvalitetnoj i bogatoj trpezi za koju je dobrodošao svako, jer su široka srca ovdašnjih domaćina. Razumeo je kakvo je uživanje gledati na Dunav sa Petrovaradinske tvrđave i šta ona predstavlja za sve Novosađane. Zna kakav su gubitak pretrpeli za vreme bombardovanja 1999. godine, kada je porušen Žeželjev most i kakvu nadu vide u novom mostu preko moćnog Dunava. Upravo taj spoj tradicije i istorije, Dušan je ispreplitao sa simbolom novog vremena i nepobedivošću duha svih Novosađana i Vojvođana. Zato je žiri doneo odluku da baš njegovo kreativno rešenje predstavlja novi simbol Neoplante.
Sat na Petrovaradinskoj tvrđavi i novi Žeželjev most, savršeno oslikavaju sve vrednosti za koje se zalaže Neoplanta, način na koji spajaju znanja i veštine predaka sa novim tehnologijama i dostignućima savremenog sveta, ne zaboravljajući pritom da nose latinski naziv svoga grada Novog Sada - Neoplanta, što im predstavlja još veću obavezu koju sa radošću ispunjavaju – a to je da čuvaju ponosno ime i opravdavaju ga svakim svojim proizvodom najvišeg kvaliteta, svakom svojoj akcijom pomoći onima kojima je pomoć potrebna, brigom za svakog svog zaposlenog i njihove porodice. Jedino tako se dostojno nosi domaćinsko ime Neoplanta.
Nagrada od 3.000 evra, koju je Dušan Kitanović iz Leskovca osvojio ovim sjajnim rešenjem, biće mu naknadno uručena. Ime pobednika je objavljeno na sajtu kompanije Neoplanta
http://www.neoplanta.rs/news.
Važno je da se napomene da je bilo mnogo sjajnih rešenja i da je stručni žiri imao zaista težak zadatak, ali to nam pokazuje koliko je cela Srbija zemlja kreativnih mladih ljudi koji imaju šta da pokažu. Neoplanta se zahvalila svim dizajnerima na odličnim predlozima, koji će, kako veruju u kompaniji, imati prilike da pokažu svoje znanje i kreativnost u nekim budućim konkursima.