Nemački trgovački lanci "Aldi" i "Lidl" očigledno žele da uvedu nove proizvode u svoje filijale. Usluge samoskeniranja, odnosno samoskeniranja proizvoda pomoću aplikacije, sada će se intenzivnije koristiti. Sa sličnom idejom, u trku bi trebalo da se uključi i poznati drogerijski brend "dm", pišu nemački mediji.
Opcije automatskog plaćanja kao što su samouslužne kase već su dostupne u nekim supermarketima i prodavnicama nameštaja u Nemačkoj. Kako prenose nemački mediji, "Aldi" i "Lidl" sada takođe žele da naprave korak u pravcu veće automatizacije: "Scan&Go" kupovina bi navodno trebalo da bude moguća u budućnosti u svim filijalama.
Konkretno, to znači da kupci skeniraju proizvod ili hranu koju su stavili u korpu u hodu dok još kupuju, koristeći posebnu aplikaciju dotičnog diskonta. Kada dođu na kasu, kupljeni proizvodi su već evidentirani i samo treba da plate.
Nemački mediji su za očekivanu inovaciju saznali preko oglasa za posao kompanije "Aldi Sud" gde je navedeno da traže analitičara koji će planirati "uvođenje Scan&Go aplikacije u više od 7.000 ekspozitura širom sveta". Međutim, u pres-službi diskonta nisu želeli da potvrde ili demantuju ove planove na novinarsko pitanje, već su samo rekli da će pratiti tržište i proveriti koliko im odgovara opcija Scan&Go.
"Lidl" takođe planira da uvede opciju kupovine "Shop&Go". Međutim, ni iz sedišta internacionalog "Lidla" nisu konkretno odgovorili na novinarski upit, već su samo odgovorili da razmišljaju o uvođenju "inovativnih opcija za kase".
Lanac drogerija "dm" zvanično je novinama potvrdio razvoj "Scan&Go" metode kupovine. Takav sistem je već isproban, ali ga je koristilo samo nekoliko kupaca.
Ukoliko se ovaj sistem usvoji u "Lidlu" i drogeriji "dm", koji imaju filijale u Srbiji, to znači da možemo da očekujemo ovaj novi način kupovine da stigne i do nas!
(Mondo/antenazadar.hr)