Ekonomija

NE NASEDAJTE NA "LIDL NAGRADNU IGRU ZA DAN ŽENA"! U pitanju je prevara, kompanija se hitno oglasila

Autor Ivana Vlajković

Nagradna igra povodom 8. marta pod logom kompanije "Lidl" je prevara i nije organizovana od strane ovog trgovinskog lanca.

Izvor: Viber/screenshot

Brojni građani u Srbiji su u poslednjih nekoliko dana na svoje telefone dobili poruku da mogu da učestvuju u nagradnoj igri koju organizuje lanac trgovine "Lidl", a u kojoj se navodi da mogu da osvoje 30.000 dinara. 

U poruci se navodi da je nagradna igra organizovana povodom 8. marta. U njoj se vidi prepoznatljiv logo čuvenog trgovinskog lanca. Kad se klikne na link otvara se stranica na kojoj se navodi da će osoba kroz upitnik imati priliku da dobije 30.000 dinara. 

Izvor: Viber/screenshot

Ova nagradna igra je samo još jedna u nizu prevara i nije organizovana od strane trgovinskog lanca "Lidl". Povodom ove prevare oglasili su se i iz pomenutog lanca. "Kompanija Lidl Srbija upozorava potrošače da su se na društvenim mrežama pojavili lažni profili sa nagradnim konkursima i igrama koji navode da u ime kompanije dele nagrade. Kompanija apeluje na potrošače da se ne prijavljuju, ne registruju i ne ostavljaju svoje lične podatke, radi sopstvene zaštite", navodi se u saopštenju. 

Izvor: Viber/screenshot

U njemu se dodaje da se jedini konkurs koji kompanija sprovodi odnosi na nagradni konkurs "Tvoje mišljenje nam je važno", u kom potrošači mogu da osvoje 10 vaučera u vrednosti od 5.000 RSD i po jedan kućni aparat za prvo osvojeno mesto. "Konkurs se može pronaći isključivo na zvaničnim Instagram i Facebook stranicama Lidl Srbija, kao i na zvaničnom web sajtu kompanije", piše u saoštenju.

Lidl Srbija trenutno organizuje samo jednu nagradnu igru povodom rođendana Lidl Plus aplikacije, u okviru koje svi korisnici Lidl Plusa kupovinom imaju priliku da osvoje nagrade - BMW automobil, iPhone telefone ili vaučere za kupovinu u Lidl prodavnicama. Sve što je neophodno jeste da se u nekoj od Lidl prodavnica ostvari kupovina u vrednosti od 1.800 dinara, očita Lidl Plus digitalna kartica i tako osvoji digitalna markica. Slanjem markice putem odgovarajuće opcije u aplikaciji, potrošači su i zvanično učesnici nagradne igre.

(MONDO)