OVO SU CENE ZA CRNI PETAK! JEDAN POPUST JE STVAR PROŠLOSTI: Kupka i dezodorans koštaju 800 dinara - PAPRENO

Popusti od 70 odsto su stvar prošlosti za Crni petak.

Kurir/Zorana Jevtić Crni petak / Ušće

Popusti od 70 odsto su stvar prošlosti za Crni petak (Black friday) u Srbiji. Ova informacija se potvrđuje drugu godinu zaredom jer se u najboljem slučaju nalaze sniženja od 40 procenata. 

Inače, snižene cene u većini radnji nisu istaknute, pa kupci moraju da koriste digitron kako bi izračunali koliko će ih proizvod na popustu koštati. Retki brendovi ponudili su tokom cele nedelje sniženja, dok će mnogi popuste za Black Friday preliti i na dane vikenda.

Popusta većih od 30 odsto gotovo i da nema, dok odabir asortimana "nije atraktivan, niti po modelima, niti po bojama", odnosno radi se o kolekcijama kojima nije sad vreme. Popust na odeću ide do 40 odsto, a kada je reč o ženskim komadima, odnosi se na kapute, jaknu i trikotažu. Naravno, nekako "po inerciji", popusti se ne odnose na novu kolekciju.

Recimo, u jednoj radnji jakne su spuštene sa 6.500 dinara na 5.000 dinara, kaputi su spušteni na 5.500 dinara sa 7.000 inara, dok se džemperi na popustu kreću između 1.700 i 2.300 dinara. Zanimljivo, najmanji popusti su kod domaćih brendova.

Obuća je snižena od 20 do 30 odsto, radnja kožnih torbi nudi 10 odsto, 20 odsto je na tekstil, dok se u knjižarama može pronaći popust od 20 odsto. Kozmetika je na sniženju do 30 odsto. Cene se crvene, ali cifra i dalje odudara od platežne moći mnogih. Pa tako kupke na sniženju možete naći za do 300 dinara, dok su dezodoransi na sniženju 500 dinara.

Recimo, torba popularnog inostranog brenda je pre sniženja bila blizu 19.000 dinara, dok je sa popustom od 20 odsto 15.192 dinara. Pojedine radnje pripemile su akcije "3+1". Kada je reč o tehnologiji, popusti idu i do 35 odsto, međutim odnosi se na tehniku bez laptopova.

BONUS VIDEO: 

This browser does not support the video element.

EKONOMISTA SAVETUJE U ŠTA DANAS PRETVARATI NOVAC: Ne treba igrati samo na JEDNU kartu! Danas je važno ne izgubiti MNOGO  Kurir televiija

(MONDO/Kurir.rs)