WMG nastavlja totalnu dominaciju na digitalu, a Kurir je pozicioniran kao najsnažniji medijski brend u Srbiji i to od prvog dana kada je Gemius uveo prikaz snage medijskih brendova. Zvanični podaci za maj potvrđuju da je Kurir najčitaniji i najposećeniji portal u Srbiji, na kom posetioci provode najviše vremena, a da je Kurir televizija najgledanija kablovska kolažna televizija na mrežama na kojima je dostupna.
Kurir najčitaniji i najposećeniji portal na kom posetioci provode najviše vremena
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je čak 66 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica, najvećom posetom i najlojalnijom publikom, koja se u proseku zadržala sat vremena i 2 minuta na portalu. Kada je reč o ukupnom vremenu provedenom na portalima, podaci pokazuju da su se Kurirovi posetioci zadržali na ovom portalu čak 26% više u odnosu na Blic i 252% više u odnosu na Telegraf.
Stranice Kurira su tokom maja otvorene više od 203 miliona puta, što je za 33% više od prvog sledećeg konkurenta.
Kurir najsnažniji medijski brend u Srbiji
Od kako se Gemius podaci prikazuju u novom interfejsu, još je očiglednije koliko je Kurir ispred konkurentskih portala.
Grafikon koji pokazuje snagu sajtova u Srbiji, Izvor: Gemius*
KURIR BIZNIS: Biznis portal broj 1 u Srbiji
Podaci Gemiusa iz maja pokazuju da je Kurir Biznis prvi izbor ljudi koji prate informacije iz sveta biznisa. To potvrđuje da je ovaj portal relevantna destinacija za sve koje interesuju preduzetništvo, lične finansije, tehnologija, nekretnine, berza, ali i makroekonomske teme. U poređenju sa Blicom, Kurir Biznis na mesečnom nivou ima 160,080 korisnika više. Kurir Biznis korisnici provedu čak 47% više vremena na biznis stranama od korisnika Blic Biznisa, ostvare preko 30% više poseta i otvore 49% više strana, što govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir biznis.
KURIR STIL: Ženski portal broj 1 u Srbiji
Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da je Kurir Stil pozicioniran kao vodeći sajt u Srbiji. U maju je čak 2.17 miliona jedinstvenih korisnika posetilo Stil, što je 152,064 korisnika više od drugopasirane Blic Žene. U prilog tvrdnji da je Stil potpuno preuzeo primat u ovoj kategoriji, govori i činjenica da je Stil imao 993 hiljade, odnosno 5% više otvorenih strana od drugoplasiranog ženskog sajta.
KABLOVSKA TELEVIZIJA BROJ 1: Kurir televizija najgledanija kolažna kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna
Za samo tri godine emitovanja Kurir televizija je uspela da se pozicionira kao najgledanija kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna, a u poslednje vreme neretko je najgledanija kablovska televizija u Srbiji u kategoriji svih gledalaca.
Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 650 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a konstantno beležimo i najveći godišnji rast udela gledanosti od svih kablovskih kanala (preko 50%) kada posmatramo total auditorijum, dok u ciljnoj grupi premašuje 40% (Izvor: Nielsen).
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 10 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.
HVALA NA POVERENJU!
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi