Beograd, 29. jul – Aleph, mreža globalnih stručnjaka koja nudi tehnološka rešenja za podršku digitalnom ekosistemu, širi svoju ponudu i portfolio produkata omogućavajući TikTok oglasna rešenja u Srbiji. TikTok sarađuje s Alephom na brojnim tržištima širom sveta od 2019. godine, što je rezultiralo profesionalnim upravljanjem portfolia proizvoda, dubinskim razumevanjem publika na platformi i optimalnih strategija za brendove u različitim fazama zrelosti i nivoa poslovanja.
Sa više od milijardu aktivnih korisnika širom sveta i 150 miliona samo u Evropi, TikTok nastavlja da raste, privlačeći sve više ljudi zanimljivim sadržajem. Brendovi su brzo postali vitalni deo TikTok zajednice, a sama zajednica je nebrojeno puta dokazala svoj veliki uticaj čineći da se njihovi omiljeni proizvodi rasprodaju u vrlo kratkom roku.
Ovom saradnjom, od 29. jula 2024. godine, brendovi mogu iskoristiti priliku da još bolje dosegnu i osvoje pažnju kupaca putem privlačnih TikTok oglasnih formata. Crpeći iz svog stručnog rada i bogatog iskustva u saradnji s globalnim platformama, Aleph nudi lokalno targetiranje, studije slučaja, virtuelne i offline događaje, edukativne materijle i kreditnu liniju, pružajući rešenja za oglašavanje fokusirana kako na branding, tako i performance.
Aleph je posvećen osnaživanju oglašivača na tržištima u razvoju, pomažući im da iskoriste puni potencijal TikTokove dinamične i brzorastuće baze korisnika.
O Alephu
Aleph je globalna kompanija za digitalno oglašavanje koja posluje u preko 140 zemalja, povezujući preko 26.000 oglašivača sa preko 3 milijarde potrošača. Kroz prodajna partnerstva sa preko 60 vodećih platformi digitalnih medija (uključujući Amazon, Criteo, Google, Meta, Microsoft, Pinterest, Reddit, Snap, Spotify, TikTok, Twitch, Uber, X i druge) Aleph osnažuje kompanije i zajednice na tržištima u razvoju, raspolažući sopstvenim tehnologijama, lokalizovanim rešenjima uz lokalne timove industrijskih i platformskih stručnjaka. Digital Ad Expert, Alephova vodeća edukativna platforma, nudi sertifikate za pojedince i prilagođena rešenja za kompanije i institucije u oblasti marketing na digitalnim platformama. Osim povezivanja i obrazovanja, Aleph takođe olakšava medjunarodna plaćanja i kreditno osiguranje putem Aleph Payments. Naš cilje je da svet digitalnog okruženja učinimo podsticajnijim za ekonomski rast i kreiramo prilike za sve. Osnovan 2005. godine, pod vođstvom izvršnog direktora Gastona Taratute, Aleph je porastao na više od 1.400 zaposlenih u preko 75 kancelarija s investicijama velikih partnera poput CVC Partners, Mercado Libre, Sony, Twitter i Snap.