Temu, kineski gigant e-trgovine, stigao je u Srbiju početkom maja, a niskim cenama za kratko vreme zaludeo je građane, koji se šale da celu platu ostavljaju na ovoj popularnoj aplikaciji. Prve porudžbine su stigle, a već sada postoji pregršt iskustava korisnika, koji su uglavnom zadovoljni kupovinom na "kineskom Amazonu".
Dostava u Srbiju je besplatna, a većina korisnika kaže da je poručeno stiglo za dve nedelje i manje i da su dobili sve što su tražili, iako to nije uvek slučaj. I Danijela iz Beograda dobila je svoju prvu porudžbinu sa Temua, pa je za naš portal podelila svoje iskustvo:
"Prezadovoljna sam, paket u iznosu od 4600 dinara stigao mi je za 10 dana, svi proizvodi su kao na aplikaciji. Moja preporuka je da naručujete konfekcijski broj koji inače nosite. Vodeći se logikom da su kineske veličine manje, naručivala sam L veličinu, a inače bi mi odgovarao M. Tako sam kupaći kupila za 984 dinara, 6 pari minđuša za 209, ogrlicu za 375 dinara, kutiju za nakit za 202 dinara, komplet donji veš koji se često može videti na popularnim Instagram stanicama po znatno višim cenama, platila sam svega 439 dinara", ispričala je Danijela i dodala:
"Oduševljena sam ukrasima za popularne "kroksice" koje u radnjama koštaju između 500-800 dinara za jedan komad. Njih sam naručila u većem broju, za sebe i decu, a 26 komada platila sam 174 dinara, 16 komada elegantnijih ukrasa za "kroks" papuče bile su 475 dinara, a ima i jednostavnijih po manjoj ceni", zaključila je Danijela za naš portal i poručila da već uveliko sprema sledeću porudžbinu.
Za manje od dve godine, kompanija za e-trgovinu je izrasla iz "ničega" i postala najpreuzimanija aplikacija na engleskom govornom području. Temu je lansiran u Sjedinjenim Državama u septembru 2022. Ali brzo je stekao sledbenike proizvodima poput kupaćih kostima od 6,50 dolara i trimera za obrve od 90 centi.
Nekoliko meseci kasnije, dospeli su na naslovne strane kada su objavili oglas na Super Boulu. Od svog lansiranja, aplikacija Temu je preuzeta više od 600 miliona puta, prema Sensor Tover, firmi za tržišno obaveštavanje. Bila je to osma najrpeuzimanija aplikacija na svetu prošle godine i ostaje broj jedan u SAD. Tokom protekle godine, agresivno se proširio u Latinskoj Americi, Bliskom istoku i jugoistočnoj Aziji.
(Mondo, I.L.)