Letnja sniženja su uveliko u toku kako u radnjama tako i u onlajn prodavnicama i cene mogu da budu i više nego povoljne. Primer za to je popularni brend "Sinsej" sa kojeg su poručivali mnogi građani Srbije. Ipak, sačekao ih je razočaranje jer im roba nikada nije stigla. Sagovornica portala Blic čeka svoj paket od 26. jula i nema naznaka da će je dobiti u skorije vreme.
Kako javljaju čitaoci, imali su slične izazove i prilikom naručivanja drugih brendova.
"Bilo je izuzetno jeftino pa sam poručila haljinu, bluzu i suknju, sve ukupno je koštalo 1.677 dinara. Izabrala sam opciju da bude dostavljena u određenu radnju da ne bih plaćala poštarinu i znala sam da se čeka duže u tom slučaju, zato i nisam paničila, ali nisam mislila da će ovoliko", kaže sagovornica Marijana koja napominje da je imala probleme prilikom samog poručivanja jer je pisalo da je poručeno, pa odbijeno, pa je na kraju poslato.
"Na aplikaciji se može pratiti postupak i od 2. avgusta od 7:49 stoji da je paket "poslat" i sledeći korak jeste da stigne u radnju", objasnila je ona.
Zašto kasne paketi?
"Blic Biznis" je poslao upite zašto kasne paketi, ali za centralu kompanije u Poljskoj to pitanje mora da sačeka jer, kako je stigao odgovor, cela press služba je na kolektivnom odmoru do 19. avgusta.
Ipak, oglasili su se u međuvremenu u ime kompanije LPP Serbia d.o.o., zastupnika brendova Sinsay, Reserved, Cropp, House i Mohito.
"Želimo da obavestimo javnost o izazovima sa kojima smo se suočavali u prethodnih mesec dana u vezi sa isporukom narudžbina kreiranih putem naših online prodavnica. Problemi su proizašli iz tranzicije operacija u Rumuniji sa prethodnog logističkog partnera na LPP Logistics i preseljenja u novi centar za ispunjenje narudžbina. Ova promena je izazvala tehničke poteškoće i preopterećenje kapaciteta, što je rezultiralo kašnjenjem u isporukama", navodi se u saopštenju kompanije koje je objavila Udruženje "Zaštita potrošača"
Dalje navode da preduzimaju sve neophodne mere kako bi osigurali da svi koji nisu dobili svoju robu ili povraćaj sredstava budu adekvatno zbrinuti.
"Naglašavamo da su sve naše aktivnosti u skladu sa zakonskim normama. Naša kompanija intenzivno radi na rešavanju problema, kako bismo u najkraćem mogućem roku otklonili sve poteškoće i omogućili redovnu isporuku svih narudžbina", dodaje se u saopštenju.
Kako navode iz Zaštite potrošača, i oni su dobili garancije da će da će sve potencijalne prigovore u najkraćem roku rešiti.
BONUS VIDEO:
(Blic biznis/MONDO/J.D.)