Nakon padnemije korone veliki broj građana stekao je naviku onlajn trgovine te je u tom periodu znatno porastao broj onih koji kupuju iz fotelje. Otada su masovno krenule žalbe potrošača kako zbog izbegavanja kurira da paket dostavi do vrata tako i zbog nevraćanja kusura.
Na društvenim mrežama najčešće možemo da pročitamo ovakve primedbe, a neki od njih žalili su se i uduženjima za zaštitu potrošača. Jedna Beograđanka tvrdi da je kurir pokušao da joj uzme čak 200 dinara jer navodno nije imao da joj vrati kusur.
"Stigao mi je paket i to u četiri popodne. Ceo dan sam izgubila čekajući ga. Nisam mogla da mrdnem iz stana jer je sa kurirskim službama uvek lutrija. Kuriru je bilo teško da dođe do stana nego sam morala da silazim ispred zgrade. Navodno nema parkinga. Sišla sam dole iako papreno dostavu plaćam da bi mi pošiljka stigla do vrata. Iznos je bio 1.800 dinara sa dostavom. Dajem 2.000 i čekam kusur.
"On traži novac po nekoj fascikli, pa se vrti, hvata se za svoj novčanik... Govori kako nema ništa sitno da mi vrati čekajući verovatno da ja zaokružim iznos. Namerno sam ćutala i čekala jer imam prava na to, a on je bezobrazan. Da je u pitanju 50 ili 100 dinara ostavila bih, ali ovako neću jer mu je bilo teško da se popne na treći sprat zgrade", priča Beograđanka i dodaje:
"Pošto je shvatio da ne želim da ostavim bakšiš jer nije zaslužio iz zadnjeg džepa je izvadio novčanice od 10, 20 i 50 dinara. Obratite pažnju na to kako su im podeljene novčanice. Tek u zadnjem džepu stoji sitno. Izbrojao je 200 i vratio mi. Neka je, i to je novac, ali nije u redu što to rade. Dovoljno nam je što platimo 500 dinara poštarine još očekuju da ću i 200 preko toga da im ostavim. Sigurna sam da imaju sitan novac, ali da im je ovo taktika jer većina ljudi žuri i ne može da ih čeka da nađu. Valjda im bude i neprijatno. Kad sam ga čekala ceo dan sačekaću i da nađe kusur.
BONUS VIDEO: