U svetu u kojem se trendovi menjaju iz sekunde u sekundu, retko koja igračka uspe da izazove ovakav talas oduševljenja širom planete. Ali Labubu, neobična, zecolika figura sa pomalo jezivim osmehom, koja je skoro došla i u Srbiju, upravo je to postigla. Nekada rezervisana samo za fanove azijske pop kulture, danas je postala globalni fenomen zahvaljujući jednoj objavi i to ne bilo čijoj.
Lisa, zvezda planetarno popularne K-pop grupe BLACKPINK, podelila je fotografiju sa Labubu figurom, što je izazvalo lančanu reakciju na društvenim mrežama i trgovinskim aplikacijama. Samo dan kasnije, aplikacija kompanije Pop Mart, koja stoji iza ove igračke, vinula se u vrh App Store liste u Sjedinjenim Američkim Državama.
Istovremeno, Vang Ning, osnivač Pop Marta, postao je bogatiji za 1,6 milijardi dolara u svega 24 sata.
Labubu figure prodaju se u tzv. "blind box" pakovanjima po ceni od 22 dolara, ali najređi primerci dostižu i preko 400 dolara na tržištu kolekcionara. Potražnja je toliko velika da se serije rasprodaju u minutima, a online zajednice neumorno razmenjuju, kupuju i prodaju kako bi upotpunile kolekcije.
Pop Mart je već godinama poznat u Aziji, ali je upravo ova igračka u kombinaciji sa Lisinim uticajem otvorila vrata američkom i evropskom tržištu. Sve pokazuje koliko savremeni potrošači reaguju na autentične preporuke influensera i koliko je zabava - kada je dobro upakovana - ozbiljan biznis.
BONUS VIDEO: