Pruga će biti duga 108,2 kilometara, imaće 11 stanica, od kojih će neke biti rekonstruisane, dok će neke biti izgrađene u potpunosti nove.
Radovima, koje izvodi konzorcijum kineskih kompanija, obuhvaćena je izgradnja dva koloseka pruge do granice sa Mađarskom kod Kelebije, rekonstrukcija devet železničkih stanica među kojima su Bačka Topola, Žednik, Naumovićevo i Subotica, kao i izgradnja novih stanica u Lovćencu, Rumenci i Vrbasu. Planirana je izgradnja železničkih čvorova u Novom Sadu, Vrbasu i Subotici.
Na čitavoj deonici pruge biće izgrađeno 49 nadvožnjaka, podvožnjaka i vijadukta, a najveći objekat biće vijadukt kod Vrbasa dug 1.600 metara.
Kineski izvođači radova izložili su da je njihov plan da od 1. aprila počnu sa polaganjem koloseka iz pravca Novog Sada.
Vrednost projekta je 1,16 milijardi dolara i finasira se iz kredita kineske Eksim banke.
Pravio haos na utakmici Zvezde, sada joj opet sudi! Evroliga ga vratila u Arenu posle velikog skandala
Ovako će izgledati novi kružni tok u centru Beograda! U sredini sat od 15.000.000 RSD: "To će biti simbol grada"
Miloš Teodosić ne igra protiv Olimpijakosa: Još jedan problem za Crvenu zvezdu
Mirotića pitali zašto na kraju nije došao u Partizan: "Bog je stvari postavio na svoje mesto"
"Nas 50 čeka da Blažić izađe na slobodu, potpisali bismo da izađe ranije": Oglasili se očevi kojima je Uroš ubio decu