Pruga će biti duga 108,2 kilometara, imaće 11 stanica, od kojih će neke biti rekonstruisane, dok će neke biti izgrađene u potpunosti nove.
Radovima, koje izvodi konzorcijum kineskih kompanija, obuhvaćena je izgradnja dva koloseka pruge do granice sa Mađarskom kod Kelebije, rekonstrukcija devet železničkih stanica među kojima su Bačka Topola, Žednik, Naumovićevo i Subotica, kao i izgradnja novih stanica u Lovćencu, Rumenci i Vrbasu. Planirana je izgradnja železničkih čvorova u Novom Sadu, Vrbasu i Subotici.
Na čitavoj deonici pruge biće izgrađeno 49 nadvožnjaka, podvožnjaka i vijadukta, a najveći objekat biće vijadukt kod Vrbasa dug 1.600 metara.
Kineski izvođači radova izložili su da je njihov plan da od 1. aprila počnu sa polaganjem koloseka iz pravca Novog Sada.
Vrednost projekta je 1,16 milijardi dolara i finasira se iz kredita kineske Eksim banke.