Migovi iz Rusije dolaze baš na vreme, u naredna dva meseca, rekao je ministar Đorđević, nakon svečane primopredaje 19 vozila "hamer" koji je SAD donirala Vojsci Srbije.
On kaže da nikada niko nije licitirao datumom dolaska letelica iz Rusije.
"Niste čuli nikada da je bilo ko od nas rekao da će to biti u martu, ili u aprilu, ili da smo licitirali bilo kojim datumom. Ja sam rekao, onog trenutka kada je postignut dogovor, da je nama u interesu da oni dođu što pre, kako bismo što pre krenuli sa modernizacijom, produženjem resursa, kako bi naši ljudi naučili i kako bismo što pre stavili u funkciju te avione - i ovih naših četiri i tih šest i naravno, radimo na tome", objasnio je Đorđević.
Prema njegovim rečima, radi se na svemu što je potrebno, od administrativnih do drugih procesa, kako bi migovi što pre došli u Srbiju, te da će javnost o tome biti blagovremeno obaveštena.
Srbija svakako ima pravo da uvozi naoružanje i vojnu opremu, kaže ministar i naglašava da tako ima pravo da uveze i te avione kao i sve drugo, te da kupovinu tih aviona ne treba nikome da opravdava.
"Ali nama je najbitnija bezbednost naših građana. Pravimo dugoročan plan razvoja sistema odbrane, gde želimo da predstavimo potpuno drugačiji koncept, pristup svemu, da znamo, kao što kaže predsednik za ekonomiju - gde želimo da vidimo našu vojsku u narednih 20 godina, šta ćemo sve da unapredimo. Znamo sve šta imamo, znamo šta nam je potrebno i želimo da vidimo sa predsednikom kako i na koji način da dođemo do toga, ali da to bude merljivo", rekao je Đorđević.
Onaj ko rukovodi sistemom odbrane, smatra ministar, treba i da odgovara za to.
"To je dugoročno planiranje sistema odbrane, za koje će znati Narodna skupština i eto, tako ćemo znati prolazno vreme i moći ćete da ocenjujete i ministra odbrane i sve u tom sistemu", rekao je Djorđević.
"U toku modernizacije, opremaćemo ih najsavremenijim naoružanjem i u onoj ceni o kojoj smo govorili. Ne radi se o 185 miliona ođednom, nego smo se dogovorili da, dokle god postoji vek upotrebe, da bude i održavanje. Naši ljudi u vazduhoplovstvu već znaju koliko treba motora, koliko guma, kada se šta menja i tako dalje", naveo je Đorđević.
Kako je rekao, znajući sve to, želeli smo da prekinemo praksu koja je bila ranije, potpuno pogrešno korišćenu - da servisiramo avione kada stanu, kada istekne resurs.
"Sada želimo unapred to da radimo", istakao je Đorđević.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji