Gradsko veće Beograda raspisalo je javni oglas za postavljenje načelnika i zamenika načelnika Gradske uprave na pet godina, objavljeno je na Internet stranici glavnog grada Srbije.
Gradsko veće Beograda raspisalo je javni oglas za postavljenje načelnika i zamenika načelnika Gradske uprave na pet godina, objavljeno je na Internet stranici glavnog grada Srbije.
Za načelnika Gradske uprave može biti postavljeno lice koje ima završen pravni fakultet, položen ispit za rad u organima državne uprave i najmanje pet godina radnog iskustva u struci.
Prijave se mogu dostaviti do 3. septembra.
Prema Zakonu o glavnom gradu načelnika Gradske uprave postavlja Gradsko veće, na osnovu javnog oglasa, na pet godina.
Načelnik ima zamenika koji ga menja u slučaju njegove odsutnosti i sprečenosti da obavlja svoju dužnost.
Zamenik načelnika postavlja se na isti način i pod istim uslovima kao i načelnik.
Načelnik za svoj rad i rad uprave odgovara Skupštini grada Beograda i Gradskom veću u skladu sa Statutom grada i aktom o organizaciji gradskih uprava za pojedine oblasti.
U okviru Gradske uprave obrazovane su unutrašnje organizacione jedinice (sekretarijati, službe, uprave, direkcije i agencije), čije rukovodioce - sekretare i direktore, raspoređuje načelnik.
U sastavu Gradske uprave je 14 sekretarijata. To su sekretarijati za finansije, urbanizam i građevinske poslove, komunalne i stambene poslove, imovinsko-pravne poslove i građevinsku inspekciju, saobraćaj, zaštitu životne sredine, privredu, kulturu, obrazovanje, sport i omladinu, zdravstvo, socijalnu i dečju zaštitu, inspekcijske poslove i upravu.
Pored sekretarijata, Gradsku upravu čine i sedam stručnih službi (za skupštinske poslove i propise, informisanje, opšte poslove, komunikacije i koordinaciju odnosa sa građanima, javne nabavke, kao i dva kabineta - predsednika Skupštine grada i gradonačelnika).
U sastavu Gradske uprave su i posebne organizacije kao što su Zavod za informatiku i statistiku, agencije za poslovni prostor grada Beograda, budžetsku reviziju i saradnju sa nevladinim organizacijama i evropsku harmonizaciju.
(Tanjug)
Za načelnika Gradske uprave može biti postavljeno lice koje ima završen pravni fakultet, položen ispit za rad u organima državne uprave i najmanje pet godina radnog iskustva u struci.
Prijave se mogu dostaviti do 3. septembra.
Prema Zakonu o glavnom gradu načelnika Gradske uprave postavlja Gradsko veće, na osnovu javnog oglasa, na pet godina.
Načelnik ima zamenika koji ga menja u slučaju njegove odsutnosti i sprečenosti da obavlja svoju dužnost.
Zamenik načelnika postavlja se na isti način i pod istim uslovima kao i načelnik.
Načelnik za svoj rad i rad uprave odgovara Skupštini grada Beograda i Gradskom veću u skladu sa Statutom grada i aktom o organizaciji gradskih uprava za pojedine oblasti.
U okviru Gradske uprave obrazovane su unutrašnje organizacione jedinice (sekretarijati, službe, uprave, direkcije i agencije), čije rukovodioce - sekretare i direktore, raspoređuje načelnik.
U sastavu Gradske uprave je 14 sekretarijata. To su sekretarijati za finansije, urbanizam i građevinske poslove, komunalne i stambene poslove, imovinsko-pravne poslove i građevinsku inspekciju, saobraćaj, zaštitu životne sredine, privredu, kulturu, obrazovanje, sport i omladinu, zdravstvo, socijalnu i dečju zaštitu, inspekcijske poslove i upravu.
Pored sekretarijata, Gradsku upravu čine i sedam stručnih službi (za skupštinske poslove i propise, informisanje, opšte poslove, komunikacije i koordinaciju odnosa sa građanima, javne nabavke, kao i dva kabineta - predsednika Skupštine grada i gradonačelnika).
U sastavu Gradske uprave su i posebne organizacije kao što su Zavod za informatiku i statistiku, agencije za poslovni prostor grada Beograda, budžetsku reviziju i saradnju sa nevladinim organizacijama i evropsku harmonizaciju.
(Tanjug)