Studio B da plati Raduloviću 240.000 dinara | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Srbija

Studio B da plati Raduloviću 240.000 dinara

Izvor mondo.rs
Izvor mondo.rs

Saša Radulović iz Pokreta Dosta je bilo dobio na Višem sudu spor protiv TV Studio B.

Saša Radulović
Saša Radulović
Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Viši sud u Beogradu je u prvom stepenu presudio u korist Saše Radulovića u sporu protiv Studija B i glavne i odgovorne urednice Ivane Vučićević zbog, kako je navedeno, neistina objavljenih u emisijama ove televizije 2016. godine, objavio je Pokret Dosta je bilo.

Radulović je zbog informacija koje je Studio B plasirao o njemu u svojim informativnim emisijama tužio ovu televiziju i tražio 300.000 dinara na ime pretpreljnih duševnih bolova i kleveta. Sud je delimično uvažio Radulovićeve stavove i naložio Studiju B da nekadašnjem ministru u vladi plati 240.000 dinara.

U presudi se navodi da su tuženi u emisijama “Vesti u 7" i "Vesti u 10" emitovanim više puta tokom 20. i 21. maja 2016. godine, izvestili javnost neistinitim informacijama da Radulović reketira odbornike i poslanike pokreta Dosta je bilo, da je licemer, da je strastveni kockar koji preferira kockarsku igru 'Barbut', da je iz stečajnih postupaka izvukao milionske iznose i da je na čelo vračarskog odbora postavio svog rođaka.

Sud je ocenio da je TV Studio B prekršio kako zakone tako i kodekse novinarske profesije, kao i da ovaj medij ne oslobađa od odogovornosti ni to što je pojedine informacije preuzeo od drugih medija (listovi "Kurir" i "Informer").

"Sud naglašava i da činjenica da su Studio B i Vučićević neistinite informacije preuzeli od 'Informera' i 'Kurira', ne oslobađa ih za štetu nanetu Raduloviću, jer 'prenošenje tuđe nedopuštene tvrdnje (informacije) je isto što i iznošenje sopstvene nedopuštene tvrdnje”. Međutim, Studio B se ni na koji način nije ogradio od tuđe nedopuštene tvrdnje, a 'mogao je u duhu dužne novinarske pažnje' da konsultuje najmanje dva nezavisna izvora informacija koja će datu informaciju da ospore ili potvrde. Sud navodi da je trebalo pitati i drugu stranu, odnosno lice na koje se informacije odnose, jer su mediji dužni da pre objavljivanja informacije, provere njeno poreklo, istinitost i potpunost. U presudi stoji da autori priloga nisu tražili informacije od Radulovića pre objavljivanja priloga", navodi se u presudi.

Povređen je i član 73. Zakona o informisanju koji kaže da se u cilju zaštite ljudskog dostojanstva, kao i nezavisnosti, ugleda i nepristrasnosti suda, niko u mediju ne sme označiti učiniocem krivičnog dela, odnosno oglastiti krivim pre pravosnažne odluke suda.

Sud je utvrdio i da je na mestu predsednika vračarskog odbora profesor Ratko Jankov koji nije ni u kakvom srodstvu sa Radulovićem.

Inače, Radulović protiv Studija B, koji ima pravo žalbe, vodi još dva sudska spora.

Inicijalizacija u toku...

Komentari 46

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Vaskon

Radulovica treba da bude sramota

smokvica

Dokle ce vise da izmislja , smesan je!

smokvica

Ne znam sta on vise hoce

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU