Čanak je istakao da je izgradnja tunela kroz Frušku goru obećanje koje su mnoge vlasti do sada davale, kao i da se trenutna u to zaklinjala u svom izbornom programu.

Prema njegovim rečima, ništa od tih obećanja nije ispunjeno.

"Fruška gora je u velikoj meri oštećena i ranjena. Sa tim se mora prekinuti. Ništa nije urađeno. Jedan ašov nije zaboden da se napravi nešto čime bi se sprečilo devastiranje Nacionalnog parka Fruška gora, da se barem zaštiti od ovakvih prolazaka teških vozila", rekao je Čanak.

Na licu mesta, kako se navodi u saopštenju, Čanak je zaključio da je situacija više nego alarmantna.

Kako se navodi u saopštenju, najvažniji značaj Fruškogorskog koridora Novi Sad-Ruma, sa tunelom je taj što će se konačno rešiti ogroman problem prolazaka teretnih vozila preko Fruške gore i kroz Irig, kuda prolazi najprometnija saobraćajnica u Srbiji sa dnevnim prosekom prolazaka od 10.000 do 12.000 vozila.