Fruškogorski koridor treba da spoji naša dva grada, ali i da bolje saobraćajno poveže celo Podrinje. Evo i sada smo se uverili da se dugo prolazi kroz sremska sela, pa se i tako vidi veliki značaj saobraćajnice koja će smanjiti protok saobraćaja kroz naseljena mesta i učiniti putovanje na tim relacijama bržim i bezbednijim.

Partneri iz Azerbejdžana rade deonicu Ruma-Šabac, a očekujem da će predsednik Republike 1. maja prisustvovati obeležavnju početka izgradnje Fruškogorskog koridora sa kineskim partnerima.

Radovi kreću sa novosadske strane Fruške Gore, probijaju se tunelske cevi i to će biti najduže tunelske cevi u Srbiji. Siguran sam da će se za 3, 4 godine stizati od Šapca do Novog Sada za pola sata – naglasio je gradonačelnik Vučević.

Zvaničnici su takođe razgovarali o pitanjima iz oblasti kulture, sporta, socijalne zaštite i ekologije.

Zadovoljstvo mi je što od čoveka koji je najduže na čelu Novog Sada i ima veliko iskustvo mogu da dobijem savete u vezi sa funkcionisanjem tako velikog grada kao što je Šabac. Početak radova na izgradnji Fruškogorskog koridora za Grad Šabac mnogo znači, jer ćemo nakon završetka tog projekta brzo stizati i do Beograda i do Novog Sada.

Razgovarali smo i o projektima lokalnog značaja koji će doći kao investicije u našu industrijsku zonu, kao i o zapošljavanju sugrađana – izjavio je gradonačelnik Šapca Aleksandar Pajić.