OVO JE SUHOJ SUPERDŽET 100: Srbija pregovara sa Rusijom o kupovini, cena je DA PAMET STANE (FOTO) | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Srbija

OVO JE SUHOJ SUPERDŽET 100: Srbija pregovara sa Rusijom o kupovini, cena je DA PAMET STANE (FOTO)

Autor Veljko Petranović
Autor Veljko Petranović

Rusija i Srbija su se vratile pitanju dogovora o kupovini ruskih putničkih aviona S SJ100 (Suhoj superdžet 100).

Izvor: Profimedia

Dve zemlje su se razgovorima vratile na Međunarodnom ekonomskom forumu u Sankt Peterburgu, saopštilo je rusko Ministarstvo industrije i trgovine.

Možda će vas zanimati

Kako javljaju RIA Novosti, na sastanku vicepremijera Rusije Jurija Borisova s ministrom za inovacije i tehnološki razvoj u Vladi Srbije Nenadom Popovićem, kome je prisustvovao i ruski ministar industrije Denis Manturov, između ostalog je razgovarano o dogovoru da Srbija kupi avione "superdžet".

Rusija je u oktobru 2019. saopštila da sa Srbijom vodi pregovore o obnovi flote nacionalnog prevoznika "Er Srbija" avionima S SJ100.

Suhoj Superdžet 100 je napravljen da popravi imidž ruske avio-industrije i prevashodno je namenjen međunarodnom tržištu aviona. Proizvodnja se realizuje u Komsomoljsk na Amuru, u civilnom delu fabrike „Jurij Gagarin“. Maja 2012. godine imao je 170 porudžbina i planirano je da se proizvede 1.000 komada uglavnom za inostrano tržište. Cena ovog aviona sa 100 mesta je 35,4 miliona dolara, što je za oko trećinu manje od konkurentskih aviona - ukrajinskog Antonova, brazilskog Embraera i kanadskog Bombardjea. Sa ciljem da izveze 70% ovih aviona, kompanija Suhoj je krenula u kampanju na globalnom tržištu.

U maju mesecu 2012. Superdžet je započeo turneju po šest azijskih zemalja kako bi se predstavio tamošnjim avio-kompanijama. Prve stanice bile su Mjanmar, Pakistan i Kazahstan, a nakon Indonezije, avion je trebalo da obiđe Laos i Vijetnam.

Najveća verzija "Stotke", Superdžet 100-95, ima raspon krila od 29,9 metara, visinu od 10,9 metara, raspon krila 27,8 metara, kapacitet do 98 putnika i dostiže, kao i prethodni modeli, brzinu od 0,9 maha.

(MONDO/Tanjug)

Možda će vas zanimati

Inicijalizacija u toku...

Komentari 29

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Hoze Manuel

Bolje da uzmemo boeing 737 MAX. Ima polovnih sada sigurno za sitne pare.

Zika

Suhoj superdjet pravi model sa fitima a I sa metrima I dve ostali enterijer,eksterijer I komande su isti kao u erbasu 319. Apsolutno puzdan Avion.

ZimCe

Nasi politicari su toliko pokrali da nemam para da kupimo jedan "nov" i "normalan" avion. Najverovatnije uzimamo polovno. Umesto neki model AirBus-a ili Boeing da uzmemo, mi uzimamo Sukhoi. Ne kazem da Rusi ne znaju da naprave avion. Daleko od toga. Oni su dobri, ali nemaju osecaj za ljude, komfor i savremene gadzete, koji su danas neizostavni deo svakog prevoznog sredstva. Rusi su dobri za ratne masine. Gledaju da je masina samo efikasna, izdrziva, laka, brza i jeftina za odrzavanje, a dizajn, kako ispadne ispalo je i toliko. Dobro im je to sluzilo tokom ratova, ali moraju malo da porade na civilnim masinama bolje, bio to avion ili auto. Nekako su suvise surovi i hladni.

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU