Da istraži kakav efekat na naš život ima druženje uz kafu u omiljenom kafiću, Julius Meinl, čuveni austrijski proizvođač kafe i sinonim za dobar espreso, okupio je tim istraživača koji su ovog proleća istraživali baš to. Šta su zaključili? Da su Evropljani, tokom godinu dana pandemije, propustili neverovatnih MILIJARDU šoljica kafe u kafeima i još neverovatnijih 13 milijardi prilika za druženje i uspostavljanje novih kontakata!

Zato je Julius Meinl pokrenuo veliku evropsku kampanju “Say, Hello” kojoj se pridružila i Srbija, u kojoj ovaj brend dugi niz godina uspešno posluje, voljen je i prepoznat kod ljubitelja dobrog espresa.

julius meinl 11 12 i 13 juna poklanja 25000 kafa
Julius Meinl 


Julius Meinl nam tokom 11. 12. I 13. juna, poklanja 25000 kafa a evo i kako. Tokom ova tri dana, kad odete na svoj Julius Meinl espreso u lokal koji ovu kafu služi, dobićete vaučer za još dve besplatne Julius Meinl espreso kafe u tom lokalu! Vaučer može da se preuzme u ovom periodu i iskoristi do 15. juna.

Vi odlučite hoćete li na kafu povesti neku dragu osobu ili ćete se okrenuti oko sebe i, u kafeu ili na ulici, pozvati nekog da zajedno popijete kafu i upoznate se!

Dakle, u kafićima u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Čačku, Bačkoj Palanci, Pančevu, Sremskoj Mitrovici, Inđiji, Novim Banovcima, Kraljevu, Smederevu, Novom Pazaru, Prokuplju, u kojima se inače služi Julius Meinl, uz kupljeni espreso, dobijate vaučer za još dve Julius Meinl espreso kafe.

julius meinl 11 12 i 13 juna poklanja 25000 kafa
Westend61/Westend61 


Na ovom linku pogledajte koji lokali učestvuju, izaberite najbliži ili neki potpuno nepoznati, u kom do sada niste bili.

Julius Meinl vas na ovaj način poziva da istražujete, otkrivate nepoznato, družite se, brinete o sebi i drugima. Baš kao što i ova kompanija i ovom svojom akcijom pokazuje da brine i o ugostiteljima i o ljubiteljima dobre kafe.