„Gledaj kako rastemo“ je prva akcija u okviru „Velike nedelje“ projekta „Zasadi drvo“ koji su pokrenule kompanije Adria Media Group i dm drogerie markt. Akcija za najmlađe školarce organizovana je uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja. Sadnice belog bora iz rasadnika JP “Srbijašume” spakovane su u 1200 paketa i distribuirane svim osnovnim školama u Srbiji uz pomoć učenika srednje Šumarske škole iz Kraljeva.

„Izuzetno smo zadovoljni jer su svi prvaci u zemlji dobili priliku da prisustvuju sadnji i da saznaju više o važnosti pošumljavanja. Edukacija je ključ i zato, pored sadnje, veliku pažnju posvećujemo edukativnim projektima namenjenim deci. Zahvalni smo našim partnerima koji omogućavaju da projekat „Zasadi drvo“ postavlja sve ambicioznije ciljeve i ostvaruje sve značajnije rezultate,“ izjavila je Ana Aleksić, članica uprave kompanije Adria Media Group.

Promo Promo

Poslednja nedelja februara za projekat „Zasadi drvo“ je „Velika nedelja“ jer će je obeležiti 3 važna događaja. Nakon sadnje s prvacima, u subotu, 26. februara, organizovana je zajednička sadnja zaposlenih u kompanijama Adria Media Group i dm drogerie markt, a završava se 28. februara Forumom stručnjaka „Veliko pitanje“ na Šumarskom fakultetu. Stručnjaci, partneri i saradnici projekta će u šest panela dati odgovore na velika pitanja i postaviti putokaz za sve buduće zajedničke aktivnosti.

Akciju „Zasadi drvo“ pokrenuli su Adria Media Group i kompanija dm drogerie markt sa institucionalnim partnerima: Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede - Uprava šume, JP "Srbijašume", JP "Vojvodinašume", Pokretom gorana Srbije, Privrednom komorom Srbije, Botaničkom baštom "Jevremovac“, Šumarskim fakultetom u Beogradu i Šumarskom školom Kraljevo. Od ove sezone partneri projekta su i Ministarstvo prosvete, nauke i tehnologije i Zavod za zaštitu prirode.