Sa njima je razgovarao o konkretnim načinima za unapređenje turističkih kapaciteta Subotice, kao i o jačanju saradnje sa Turističkom organizacijom Grada Subotice.

Gradonačelnik Bakić je, tim povodom, izjavio kako je današnji sastanak upriličen zbog važnosti turizma za ovaj grad i da subotička lokalna samouprava u toj oblasti ima velike planove i ozbiljna očekivanja u 2022. godini.

„Predstojeću turističku sezonu treba da dočekamo što spremniji. Imamo razloga za optimizam, kada uzmemo u obzir da je prošla, 2021. godina bila rekordna što se tiče turističkog prometa u Subotici i Paliću, jer smo imali skoro 72.000 gostiju i oko 180.000 noćenja, što je najviše otkad se prate posete i noćenja“, naveo je Bakić.

Istakao je da je veoma zadovoljan pažnjom koju svaki nivo vlasti posvećuje turističkom prostoru Subotica–Palić, kao zvaničnoj destinaciji prve kategorije u Srbiji.

„U decembru prošle godine imali smo sadržajne razgovore sa ministarkom trgovine, turizma i telekomunikacija, a danas su sa nama pokrajinski sekretar za privredu i turizam i direktorka Turističke organizacije Srbije. Sa njima smo razgovarali o konkretnim načinima da unapredimo turističke kapacitete Subotice, kao i o jačanju saradnje sa našom lokalnom turističkom organizacijom, koja izuzetno dobro radi svoj posao“, naglasio je gradonačelnik Bakić.

Dodao je da koristi ovu priliku da se posebno zahvali pokrajinskom sekretaru Ivaniševiću, koji je, kako je rekao, bio veoma aktivan u prethodnom periodu i čiji je sekretarijat podržao mnoge ugostitelje i turističke kapacitete u ovom gradu.

„Nikada nisu bila veća ulaganja u turizam Srbije, a ostvarenje vizije predsednika Vučića o obnovi železničke infrastrukture pretvoriće Suboticu i u regionalni turistički centar, a to je cilj za koji svi zajedno radimo“, podvukao je gradonačelnik Stevan Bakić.

Nenad Ivanišević je kazao da se tokom današnjeg susreta razgovaralo o tome kako da Subotica „iz svoje izvrsnosti bude još bolja“.

„Subotica je, u turističkom smislu, zaista izvrsna. Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam prošle godine je dodelio više od 50 miliona dinara ljudima koji se bave turizmom i privredom u Subotici. I to ćemo nastaviti i ove godine, jer svaki taj dinar koji je uložen u bilo koji kapacitet pre svega zapošljava neke ljude, a, takođe, podiže kvalitet i turistički promet. Na osnovu sredstava koje smo ulagali iz Pokrajinskog sekretaraijata za privredu i turizam, sačuvano je više od 4.000 radnih mesta i otvoreno 500 novih radnih mesta na teritoriji AP Vojvodine“, rekao je Ivanišević.

 On je najavio da će, u cilju jačanja saradnje saSuboticom, u toku godine i finansijski biti podržana izrada planskih dokumenata za razvoj turizma Subotice, kao i da će Turistička organizacija Grada Subotice ubuduće biti na „Danima Vojvodine“.

„Već sada sa velikom izvesnošću mogu da kažem da će se ove godine manifestacija ’Dani Vojvodine’ održati u Trebinju i u Ljubljani. Hoćemo da zajedno predstavimo sve turističke potencijale, a Subotica će, svakako, uvek biti sa nama kada smo u prilici da to radimo“, istakao je Nenad Ivanišević.

Promo Promo Subotica

 Marija Labović je kazala da je glavni cilj današnje posete i sastanka upravo adekvatna priprema za novu turističku sezonu i za postizanje još boljih rezultata.

„Subotica se iz godine u godinu sve više penje na lestvici uspeha, kao turistička destinacija u Srbiji. Pohvalno i jako važno je to što je Subotica prošle godine, kada je ukupan promet od turizma bio nekih 30 odsto manji u odnosu na rekordnu 2019. godinu, uspela da zabeleži veći promet i da postigne svoj rekord, što pokazuje koliko je interesantna, primamljiva i kvalitetna turistička destinacija kako za domaće tako i za inostrane turiste. Prošle godine vratili su se inostrani turisti i oni procentualno značajno rastu, tako da očekujemo ove godine da taj rezultat bude još bolji. Važno je i to što ne samo da se povećao broj noćenja, već se i produžio boravak turista na ovoj destinaciji, na čak dva i po dana. To je izuzetno dobar rezultat, jer je to i više od proseka Srbije, a i za čitav jedan dan je duže od 2019. godine koju gledamo kao rekordnu i kao godinu sa kojom se poredimo“, rekla je Marija Labović.

 Naglasila je da Subotica ima da ponudi puno sadržaja i da ona može da bude jedan od modela i primera drugim destinacijama kako mogu da dodatno unaprede svoju turističku ponudu i da time ostvare privredni rast za čitavu lokalnu zajednicu.