Ovogodišnje takmičenje je šesto po redu u organizaciji „Infostud” grupe, naravno u saradnji sa fakultetima i okupilo je čak 112 takmičara raspoređenih u 28 timova, koji su imali priliku da pokažu i upakuju svoje ideje i kreativnost u 36 sati koliko je trajalo takmičenje! Umor i iscrpljenost nisu uspeli da pomute planove i ideje naših mladih studenta, te su oni dali sve od sebe kako bi na kraju prikazali svoju finalnu ideju koja je dovoljno dobra i primenljiva u poslovnoj praksi. Na kraju takmičenja usledilo je i proglašenje pobednika Biz i Kod dela, a pobednicima su dodeljene vredne nagrade. U razgovoru sa direktorom „Infostud” grupe Branimirom Gajićem, sumirali smo utiske sa ovogodišnjeg BizKod takmičenja koje se održalo u formi hakatona.


“Moram da kažem da se studentima zaista sviđa ovo dešavanje, što se moglo videti i po mnogo velikom broju prijavljenih studenata. Ovo je takmičenje koje uzima maha, postaje tradicionalno i ono što je najvažnije, imali smo priliku da vidimo jako veliki broj zrelih ideja. Mi iz godine u godinu vidimo zrelije studente, vidimo zrelije ideje, čak neke od stvari koje ćemo moći da primenimo u našem poslovanju. Zaista jako lep provod, druženje, zabava i odlična atmosfera. Slobodno mogu da kažem da su se učesnici super proveli, a takođe i svi infostudovci koji su radili sa njima na projektu. Važno je da znamo da svako od nas ima neke svoje lične afinitete. Nekome je kodiranje dosadno, nekome je prodaja dosadna, nekome je marketing dosadan, a nekome je upravo to zanimljivo. Svako nalazi svoju strast u profesiji koja njemu odgovara, a naš je ovde zadatak bio da to upakujemo u jedan projekat koji će svima biti zabavan. Moja ocena je deset od deset”, izjavio je direktor „Infostud” grupe, Branimir Gajić.

Prvo mesto u Biz delu takmičenja osvojio je tim „BIZOVCI”, dok je prvo mesto u Kod delu takmičenja osvojio tim „404 TEAM NOT FOUND”. Takmičari su u roku od 24 časa morali da reše studiju slučaja i na kraju istu da prezentuju stručnom žiriju. Veliku podršku učesnicima pružili su mentori „Infostud-a” a mi smo takođe imali priliku da proćaskamo sa Norom Neškov, koja je bila ovogodišnji projekt menadžer na takmičenju.

Promo PROMO

“Moram priznati da je ove godine bio svojevrstan izazov i za nas kao organizatore da ugostimo 28 timova odnosno 112 takmičara, tako da smo se svi mi u suštini nekako zajedno uhodavali u ovih 36 sati, koliko je na kraju trajalo takmičenje, ali smo negde sebi uspeli da dokažemo da možemo da prihvatimo toliko studenata, tako da sledeće godine ko zna, možda bude i 35 timova”, izjavila je projekt menadžer BizKod takmičenja, Nora Neškov.