"Te priče su apsolutno netačne, a da nije bilo reči o rekonstrukciji Vlade) već su potvrdili i predstavnici vladajuće koalicije.

Nepojmljivo je pripojiti resor saobraćaja bilo kom ministarstvu i nema države u Evropi koja je tako nešto uradila. Poznajem svu trojicu lidera koalicije i ne verujem da bi išli u rekonstrukciju vlade u kojoj nema ministarstva koje vodim", rekao je Mrkonjić.

Mrkonjić je za spekulacije medija da je lideru socijalista Ivici Dačiću važnije da u Vladi zadrži Žarka Obradovića i Petra Škundrića, nego njega rekao da su oni godinama partijski drugovi i da ih do sada ništa nije posvađalo ni razdvojilo pa to neće moći niko da uradi sada, kada su u usponu.

Na pitanje kada počinje izgradnja severnog kraka međunarodnog koridora kroz Srbiju, ministar za infrastrukturu je rekao da izvođenje druge polovine autoputa dužine 110 kilometara počinje 27. marta, a završava do 1. marta 2011. godine.

„Tada će, uz most kod Beške i novosadsku obilaznicu koja se radi, u celosti biti završen put od Beograda do granice sa Mađarskom, a kompletan putni Koridor 10, 2012. godine.

Istog dana počinjemo krak kod Dimitrovgrada iz međunarodnih kredita i sa rokom završetka od godinu dana, pa onda kod Grdelice i Vladičinog Hana.

U paketu sa rekonstrukcijom mosta Gazela radimo deset kilometara obilaznice oko Beograda od Batajnice do Dobanovaca koja će biti gotova do 1. maja", najavio je Mrkonjić za frankfurtske "Vesti".

(Tanjug)