Tokom kampanje, koja se sprovodi u poslovnicama AMSS i „AMS Osiguranje” a.d.o. u Beogradu, Zaječaru, Novom Sadu i Nišu, zainteresovani su u prilici da se kroz edukativni materijal, kao i putem aktivacija korišćenjem tzv. „pijanih naočara”, koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola i uz pomoć kojih je moguće jasno uočiti razliku između vožnje u treznom i vožnje u alkoholisanom stanju, upoznaju sa tim koliko je važno da se zbog sebe, ali i drugih učesnika, odgovorno ponašaju u saobraćaju.
„Pivo je prirodni proizvod u kojem uživa na stotine miliona ljudi širom sveta. Za većinu, ono predstavlja deo zdravog izbalansiranog životnog stila ukoliko se konzumira odgovorno. HEINEKEN podržava i promoviše odgovornu konzumaciju u svakoj aktivnosti i u svakom vidu komunikacije i ovu ulogu shvatamo veoma ozbiljno. Za nas, cilj je da odgovornu komunikaciju učinimo poželjnim vidom ponašanja uz istraživanje novih i inovativnih pristupa, kako bismo na pravi način preneli poruku o odgovornosti ka svim našim potrošačima”, rekla je Neda Đokić, direktorka kompanije HEINEKEN Srbija.
Kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije sprovode kampanju „Kad ide tura, ne ide gas”
U cilju podizanja svesti o važnosti odgovornog ponašanja u saobraćaju, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije udružili su snage u kampanji pod nazivom „KAD IDE TURA, NE IDE GAS”.
Pridruži se MONDO zajednici.
Mondo Tema
Najviše komentara
EU daje do 50.000 evra za IT projekat: Ne treba vam firma, ne morate biti programer! Samo dobra ideja
Kako je papa Franja postao važan glas borbe protiv klimatskih promena? "Nemojmo planetu Zemlju ostavljati kao divljinu"
Nemački poljoprivrednici na ozbiljnim mukama! Za ovaj posao nude platu od 3.000 EUR, ali nema ko da radi