• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kompanija A1 Srbija dobitnik uglednog priznanja “Fer sa potrošačem”

Beograd, 10. februar 2023. godine – Nacionalna organizacija potrošača Srbije dodelila je danas Sertifikat “Fer sa potrošačem” kompaniji A1.

 
Kompanija A1 Srbija dobitnik uglednog priznanja 
“Fer sa potrošačem”
 Izvor: Promo

Ovo prestižno priznanje koje se u Srbiji dodeljuje drugu godinu za redom, pokazatelj je uzajamnog poverenja između kompanije i potrošača, dobre prakse u odnosima sa potrošačima i posvećenosti vrhunskom korisničkom iskustvu.

Ovaj sertifikat se dodeljuje kompanijama koje pružaju dodatnu vrednost i ispunjavaju odgovarajuće kriterijume u šest različitih oblasti: zaštita bezbednosti i zdravlja potrošača; primena poštene poslovne prakse u oglašavanju i zaključivanju ugovora; odnosi sa potrošačima i rešavanje žalbi; zaštita ličnih podataka i privatnosti potrošača; edukacija i informisanje potrošača i savesna i održiva potrošnja. Sertifikat važi dve godine, a dobitnici svojim daljim poslovnim zaslugama mogu da ga produže ili izgube.

Izvor: Promo

Sertifikat „Fer sa potrošačem“ je kompaniji ispred NOPS-a uručio gospodin Zoran Nikolić i tom prilikom istakao njegovu važnost, kako za kompanije, tako i za potrošače. „Svaka kompanija mora da ispuni određene kriterijume kako bi dobila sertifikat, a u prvi plan se stavlja odnos prema potrošačima, ne samo u oblasti zaštite, već i dodatim vrednostima koje kompanije nude“ izjavio je Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije.

Priznanje je u ime kompanije A1 primila glavna direktorka za prodaju i zadovoljstvo korisnika A1 Srbija, Branka Pudrlja Durbaba: „Vrhunsko korisničko iskustvo je jedan od osnovnih principa poslovanja kompanije A1 Srbija od prvog dana i veoma smo ponosni što je priznanje „Fer sa potrošačem“ pripao nama, imajući u vidu visoke kriterijume koje sertifikat propisuje. Kada ste posvećeni, aktivno slušate tržište, iskreno vam je stalo i nastojite da budete korak ispred, korisnici to osećaju i cene. Verujem da je, između ostalog, to jedan od razloga zbog kog je A1 već dve godine zaredom mreža u koju prelazi najveći broj ljudi“.

Sertifikat “Fer sa potrošačem” razvijen je u okviru projekta “Razvoj partnerstva između civilnog društva i poslovnog sektora” koji je realizovala mreža potrošačkih organizacija Jugoistočne Evrope – “ConWeb”, a koju pored NOPS-a, sačinjavaju još i Organizacija potrošača Makedonije (OPM) i Centar za zaštitu potrošača Crne Gore (CEZAP), uz finansijsku podršku Balkanske mreže za razvoj civilnog društva (BCSDN) i Švedske agencije za međunarodni razvoj i saradnju (SIDA).

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Ana druga

Hahahahahaha, koja obmana! Pa koliko vama plate da pisete clanak o njima? Evo nudim se novinaru _za dz.. ovog teksta da kao njihov korisnik vec 15 meseci, al na paket za penzionere internet. imala sam najmanje isto toliko intervencija i reklamacija na svaku stavku iz Ugovora koji je na 24 mes potpisan. Sve imam crno na belo, prvo su mi izgubili broj i ruter, meni uvalili neki ciji je ugovor istekao, 10 dana i poziva mi je trebalo da razgonetnem sta je jer niko ne zna a meni internet iskljucen. Jos rekli slaba pokrivenost signalom.Dalje, majku od 80g sam na +40 morala da maltretiram da uzima novu karticu njihovom krivicom, posle toga su mi 3x knjizili isti placeni racun i za dodatke internet koje uz paket naplacuju, niti i jedan telefonski agent ne zna da razgonetne dokle i koliko traje ...ovo kao u zoni sumraka s njima..

special image