Najčitaniji smo i najposećeniji sa najangažovanijom i najlojalnijom publikom, a naš medijski portfolio pokriva 84% internet korisnika u Srbiji.
hvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.
Snaga medijskih grupacija
U martu WMG ne samo da je ponovo bio rekorder po broju otvorenih stranica, broju poseta i jedinstvenih korisnika, već je 84.32% korisnika interneta u Srbiji provodilo po 1 sat i 21 minut mesečno na našim portalima.
Snaga medijskih grupacija prikazana je na posebnom Gemius grafikonu koji ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu medijskih grupacija. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je WMG ispred svoje konkurencije.
Grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji, Izvor: Gemius*
WMG lider na digitalu u svim segmentima
WMG je na ubedljivom prvom mestu po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U martu su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 298 miliona stranica, što je za 61% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 133% više u odnosu na trećeplasiranog.
Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima WMG u martu, dobije se neverovatan broj – 581 godina i 62 dana, što je čak 5.1 miliona sati. To znači da smo za 55% ispred drugoplasiranog izdavača, a 93% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.
WMG dominira i u broju poseta: samo u martu građani Srbije su preko 105 miliona puta posetili naše sajtove, što je 39% više od drugoplasiranog i 74% više od trećeplasiranog na Gemius listi.
WMG je digitalna medijska kompanija broj 1 u Srbiji i po broju jedinstvenih korisnika
Dominacija u kategorijama VESTI, SPORT, ŽENA/LIFESTYLE I BIZNIS
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: vesti, sport, žena/ lifestyle i biznis
HVALA NA POVERENJU!
Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima medijske divizije WMG učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, Elle Srbija, Euractiv i drugi. Deo WMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs
Navijač u dresu Barselone ušao na Marakanu: Delije sa kapuljačama mu odmah prišle, evo kako se sve završilo
Da li je vreme za alarme u Partizanu? Četiri uzastopna poraza u Evroligi, a najteže tek dolazi
Ovako je Partizan izgubio utakmicu u Parizu: Katastrofalna greška Marinkovića na 100 sekundi do kraja!
Mondo ukrštenica za 8. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Partizanovi igrači rade nešto što drugi ne vide, a ja vidim": Đurović kritikuje crno-bele, jedno mu smeta