WMG nastavlja totalnu dominaciju na digitalu, a Kurir je pozicioniran kao najsnažniji medijski brend u Srbiji i to od prvog dana kada je Gemius uveo prikaz snage medijskih brendova. Zvanični podaci za mart potvrđuju da je Kurir najčitaniji i najposećeniji portal u Srbiji, na kom posetioci provode najviše vremena, a da je Kurir televizija najgledanija kablovska kolažna televizija na mrežama na kojima je dostupna.
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je čak 64 meseca u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica, najvećom posetom i najlojalnijom publikom, koja se u proseku zadržala sat vremena i 8 minuta na portalu. Kada je reč o ukupnom vremenu provedenom na portalima, podaci pokazuju da su se Kurirovi posetioci zadržali na ovom portalu čak 33% više u odnosu na Blic i 257% više u odnosu na Telegraf.
Stranice Kurira su tokom marta otvorene više od 216 miliona puta, što je za 35% više od prvog sledećeg konkurenta.
Kurir najsnažniji medijski brend u Srbiji
Od kako se Gemius podaci prikazuju u novom interfejsu, još je očiglednije koliko je Kurir ispred konkurentskih portala.
Grafikon koji pokazuje snagu sajtova u Srbiji, Izvor: Gemius*
KURIR BIZNIS: Biznis portal broj 1 u Srbiji
Podaci Gemiusa iz marta pokazuju da je Kurir Biznis prvi izbor ljudi koji prate informacije iz sveta biznisa. To potvrđuje da je ovaj portal relevantna destinacija za sve koje interesuju preduzetništvo, lične finansije, tehnologija, nekretnine, berza, ali i makroekonomske teme. U poređenju sa Blicom, Kurir Biznis na mesečnom nivou ima 172,704 korisnika više. Kurir Biznis korisnici provedu čak 45% više vremena na biznis stranama od korisnika Blic Biznisa, ostvare preko 26% više poseta i otvore 45% više strana, što govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir biznis.
KURIR POLITIKA: Broj 1 destinacija za pregled političkih dešavanja
Podaci Gemiusa iz marta pokazuju da je Kurir Politika broj 1 destinacija za pregled najnovijih i najvažnijih vesti iz oblasti politike i političkih dešavanja. U poređenju sa Blicom, Kurir Politika na mesečnom nivou ima 6 hiljada korisnika više. Korisnici Kurir Politike provedu čak 28% više vremena, ostvare 63% više poseta i otvore 62% više strana od korisnika Blic Politike. Kada su u pitanju teme iz sveta politike, građani Srbije kao najrelevantniji izvor informacija biraju Kurir Politiku, a ovakvi rezultati govore u prilog kvalitetu sadržaja.
KURIR DRUŠTVO: Portal broj 1 za praćenje aktuelnosti i tema iz svakodnevnog života
Podaci Gemiusa iz marta pokazuju da je Kurir Društvo prvi izbor ljudi za praćenje aktuelnosti i tema iz svakodnevnog života. U poređenju sa Blicom, Kurir Društvo na mesečnom nivou ima 356 hiljada korisnika više. Korisnici Kurir Društva provedu čak 257% više vremena, ostvare 196% više poseta i otvore 311% više strana od korisnika Blic Društva. Imajući u vidu da su aktuelne društvene teme u Srbiji, regionu i inostranstvu ono što najviše interesuje građane Srbije, ovakvi rezultati govore u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir Društvo, a potvrda su poverenja publike.
KABLOVSKA TELEVIZIJA BROJ 1: Kurir televizija najgledanija kolažna kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna
Za samo tri godine emitovanja Kurir televizija je uspela da se pozicionira kao najgledanija kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna, a u poslednje vreme neretko je najgledanija kablovska televizija u Srbiji u kategoriji svih gledalaca.
Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 650 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a konstantno beležimo i najveći godišnji rast udela gledanosti od svih kablovskih kanala (preko 50%) kada posmatramo total auditorijum, dok u ciljnoj grupi premašuje 40% (Izvor: Nielsen).
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 10 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.
HVALA NA POVERENJU!
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs
Navijač u dresu Barselone ušao na Marakanu: Delije sa kapuljačama mu odmah prišle, evo kako se sve završilo
Da li je vreme za alarme u Partizanu? Četiri uzastopna poraza u Evroligi, a najteže tek dolazi
Ovako je Partizan izgubio utakmicu u Parizu: Katastrofalna greška Marinkovića na 100 sekundi do kraja!
Mondo ukrštenica za 8. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Partizanovi igrači rade nešto što drugi ne vide, a ja vidim": Đurović kritikuje crno-bele, jedno mu smeta