Izašli smo sa stavom da svi ministri mogu slobodno da pričaju, ali neke kolege koriste odgovor "nisam ovlašćen da dajem izjavu" samo kad im se postave neprijatna pitanja, a kad govore ono što im odgovara, prvi su na televiziji, rekao je Homen.
S tim u vezi, on je ispičao šta se dešavalo u danu kada je uhapšen haški optuženik Ratko Mladić.
Prema rečima Homena, tada je sve bilo dobro organizovano. Međutim, dok je još trajala sednica Vlade, posle koje je trebalo da usledi zvanično saopštenje, jedan ministar je gostovao na javnom servisu i objašnjavao detalje hapšenja.
"Ono što se kao PR menadžer dogovorite sa političarima, ne može uvek da funkcioniše, ali i to je deo ovog posla", rekao je Homen.
"Hapšenje Mladića je bila velika stvar, a iz perspektive Vlade i PR najvažnije je da je sve urađeno potpuno transparentno i javno", ocenio je on.
Prvi put za jednog haškog optuženika Vlada Srbije je objavila da ga izručuje Hagu, a ne kao do sada da to Tribunal prvi saopšti, rekao je Homen istakavši da je u stranim medijima Srbiji odato priznanje što je sve urađeno po proceduri i što je Srbija prva to objavila.
"Ako je na delu primena zakona i zvanična politika, nemamo šta da krijemo", zaključio je Homen.
Na prijemu Društva Srbije za odnose s javnošću uručena su tradicionalna priznanja za PR menadžere u 13 kategorija.
Za agenciju godine proglašena je Meken Erikson PR. Za najbolji akademski rad iz oblasti PR nagrađena je Selena Pješivac. Najbolji master rad po mišljenju žirija uradili su Uglješa Atanacković i Maja Drobnjaković.
Priznanje Društva Srbije za odnose s javnošću u kategoriji internih komunikacija uručeno je PR agenciji Egzekjutiv grupe za kampanju Vip mobile.
U kategoriji menadžeri za odnose sa javnošću u javnom sektoru nagrađeno je Javno komunalno preduzeće "Čistoća Novi Sad".
U oblasti komunikacija u neprofitnom sektoru za kampanju Ujedinjeni protiv droge nagrađeni su agencija SVA i Ministarstvo zdravlja.
Dobitnici za inovativnu upotrebu novih tehnologija su Tošiba E-knjiga i za integrisane kampanje Infostud za Virtuelni dan karijera i znanja.
Za Brend PR nagrađena je kampanja Karlzberg "Kad se Srbija složi". Za komuniciranje društveno odgovornog poslovanja nagrađena je EFG Banka za Pokretni inkluzivni muzej.
(agencije/MONDO)
S tim u vezi, on je ispičao šta se dešavalo u danu kada je uhapšen haški optuženik Ratko Mladić.
Prema rečima Homena, tada je sve bilo dobro organizovano. Međutim, dok je još trajala sednica Vlade, posle koje je trebalo da usledi zvanično saopštenje, jedan ministar je gostovao na javnom servisu i objašnjavao detalje hapšenja.
"Ono što se kao PR menadžer dogovorite sa političarima, ne može uvek da funkcioniše, ali i to je deo ovog posla", rekao je Homen.
"Hapšenje Mladića je bila velika stvar, a iz perspektive Vlade i PR najvažnije je da je sve urađeno potpuno transparentno i javno", ocenio je on.
Prvi put za jednog haškog optuženika Vlada Srbije je objavila da ga izručuje Hagu, a ne kao do sada da to Tribunal prvi saopšti, rekao je Homen istakavši da je u stranim medijima Srbiji odato priznanje što je sve urađeno po proceduri i što je Srbija prva to objavila.
"Ako je na delu primena zakona i zvanična politika, nemamo šta da krijemo", zaključio je Homen.
Na prijemu Društva Srbije za odnose s javnošću uručena su tradicionalna priznanja za PR menadžere u 13 kategorija.
Za agenciju godine proglašena je Meken Erikson PR. Za najbolji akademski rad iz oblasti PR nagrađena je Selena Pješivac. Najbolji master rad po mišljenju žirija uradili su Uglješa Atanacković i Maja Drobnjaković.
Priznanje Društva Srbije za odnose s javnošću u kategoriji internih komunikacija uručeno je PR agenciji Egzekjutiv grupe za kampanju Vip mobile.
U kategoriji menadžeri za odnose sa javnošću u javnom sektoru nagrađeno je Javno komunalno preduzeće "Čistoća Novi Sad".
U oblasti komunikacija u neprofitnom sektoru za kampanju Ujedinjeni protiv droge nagrađeni su agencija SVA i Ministarstvo zdravlja.
Dobitnici za inovativnu upotrebu novih tehnologija su Tošiba E-knjiga i za integrisane kampanje Infostud za Virtuelni dan karijera i znanja.
Za Brend PR nagrađena je kampanja Karlzberg "Kad se Srbija složi". Za komuniciranje društveno odgovornog poslovanja nagrađena je EFG Banka za Pokretni inkluzivni muzej.
(agencije/MONDO)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte