• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Oprez, stranke jure birače po "Fejsu"

Većina partija će kampanju za predstojeće republičke i lokalne izbore voditi i na internetu. Posebno se spremaju za vrbovanje korisnika popularnih društvenih mreža.

Političke partije u Srbiji uveliko se spremaju za prvu ozbiljnu "sajber kampanju". Većina stranaka već razrađuje taktiku kojom će vrbovati glasače i na društvenim mrežama, poput Facebooka i Twittera.

Ako se uzme u obzir da trenutno samo na Facebooku profil ima skoro tri miliona Srba, onda je jasno koliki je potencijal društvenih mreža za predstojeće izbore.

Najviše pristalica na Facebooku imaju demokrate , koji samo na dve stranice imaju više od 6.000 obožavalaca. Sledi SRS sa 3.809, dok LDP ima 2.906 simpatizera .

Dobro se kotira i DSS sa 2.184 korisnika sa kojima komunicira, a potom sledi SNS sa oko dve hiljade. Ovo nisu konačne cifre, jer mnogi odbori stranaka imaju posebne profile.

Ujedinjeni regioni Srbije već sada, prema rečima njihovog funkcionera Željka Ivanjija, putem društvenih mreža imaju svakodnevnu komunikaciju sa simpatizerima:

"Facebook i Twitter koristimo, pre svega, za najavljivanje tribina koje smo imali ili ćemo tek da održimo u gradovima.

Potpredsednik GO naprednjaka Nebojša Stefanović kaže da je internet veoma koristan pogotovo za stranke koje nisu na vlasti.

"U Srbiji, gde su mediji prilično zatvoreni za opozicione stranke, društvene mreže su veoma pogodne za objavljivanje pojedine informacije do kojih dolazimo", smatra Stefanović.

U DSS ističu da će rad na Facebooku i Twitteru intenzivirati već od jeseni.

"Trenutno putem interneta obaveštavamo naše članove, pristalice i simpatizere o događajima koje organizujemo, kao i o stavovima o važnim državnim i društvenim pitanjima", kaže Dejan Čulić, iz DSS.

Liberali poručuju da su za njih društvene mreže mesta gde se vode ozbiljne političke debate.

"Do sada smo na Twitteru prenosili stavove, konvencije i aktivnosti narodnih poslanika za vreme sednica Skupštine, a u predizbornoj kampanji želimo da što više naših pratilaca uključimo u kampanju Preokret" - kažu u LDP-u.

Prednost vođenja izbornih kampanja na društvenim mrežama prvi su prepoznali u timu Baraka Obame tokom prethodnih predsedničkih izbora.

On sada na Facebooku ima više od 10 miliona pristalica, pišu "Novosti".

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image