
"Zadužujući se za izgradnju autoputeva i železnice, država se zadužuje za dobrobit budućih generacija. Niko ne može da kaže da je ovakvo zaduživanje nemoralno", rekao je Tadić, pošto je sa ministrima Milutinom Mrkonjićem i Oliverom Dulićem obišao dve tačke na deonici autoputa koji će povezivati Pirot i Dimitrovgrad.
Tadić je naglasio da je izuzetno važno završiti istočni krak Koridora 10 pre nego što bude završen drumski koridor kroz Bugarsku i Rumuniju, jer će tako glavna transportna žila kucavica, koja povezuje Maju Aziju i Zapadnu Evropu, prelaziti preko Srbije.
"Ko pre devojci, njemu devojka", primetio je Tadić.
On je konstatovao da će uskoro biti zatvoreni tenderi za sve deonice ovog dela Koridora 10, ali i da će realizacija radova biti veoma teška zbog konfiguracije terena.
Predsednik Srbije nije želeo da licitira sa rokovima za završetak radova, jer smo, kako je objasnio, mnogo puta opekli prste postavljajući rokove.
Tadić je naglasio da je izuzetno važno završiti istočni krak Koridora 10 pre nego što bude završen drumski koridor kroz Bugarsku i Rumuniju, jer će tako glavna transportna žila kucavica, koja povezuje Maju Aziju i Zapadnu Evropu, prelaziti preko Srbije.
"Ko pre devojci, njemu devojka", primetio je Tadić.
On je konstatovao da će uskoro biti zatvoreni tenderi za sve deonice ovog dela Koridora 10, ali i da će realizacija radova biti veoma teška zbog konfiguracije terena.
Predsednik Srbije nije želeo da licitira sa rokovima za završetak radova, jer smo, kako je objasnio, mnogo puta opekli prste postavljajući rokove.
"Ne odustajemo ni po koju cenu i siguran sam da ćemo moći da ostavimo zemlju u boljem stanju nego što smo je dobili u nadležnost", rekao je Tadić.
Predsednik Tadić istakao je i značaj završetka obilaznica oko Beograda, kao najopterećenijeg dela Koridora 10 i važnost što brže realizacije radova na Koridoru 11, najpre na pravcu od Čačka do Preljine, za šta bi finansijska konstrukcija trebalo da bude završena krajem ove i početkom sledeće godine.
"Želimo da svakom kraju naše zemlje donesemo šansu za život i rad. Ali, nije vreme za obećanja, već da radimo", rekao je Tadić.
Tadić je naglasio i značaj ulaganja u železnicu, čija je modernizacija duž Koridora 10 od primarnog značaja za razvoj privrede.
Za razvoj građevinske industrije je, prema njegovim rečima, osim ulaganja u putnu infrastrukturu, važno i inteziviranje radova u oblasti visokogradnje, što međutim neće biti moguće izvesti u najvećoj mogućoj meri dok god traje eklonomska kriza.
Tadić, koji je danas sa ministrom Dulićem posetio sportsku halu u izgradnju u Beloj Palanci, kao i sportsku halu u Dimitrovgradu, podsetio je da država ulažujući u takve projekte nastoji da pomogne visokogradnju u okviru svojih mogućnosti.
Tadić je ovom prilikom zahvalio novinarima što mu nisu postavljali politička pitanja, jer je danas, kako je poručio, mnogo važnije govoriti o ekonomiji.
Deonica autoputa od Pirota (Istok) do Dimitrovgrada u dužini od 14,4 kilometara podeljena je u dva segmenta, od Pirota do Sukova, koja je duga oko šest kilometara i od Sukova do Dimitrovgrada, oko 8,4 kilometra.
Na deonici autoputa Dimitrovgrad - Sukovo - Pirot na ukupno četiri lota istočnog kraka Koridora 10 ka bugarskoj državnoj granici u proteklom periodu urađeni su zemljani i betonski radovi, a završeno je i izmeštanje elektroinstalacija.
Sada su u toku radovi na iskopu materijala između šestog i sedmog mosta, izrada posteljice od početka trase sve do mosta broj dva, izrada nasipa od zemlje, a očekuje se i nastavak radova na potpornom zidu broj pet.
Miniranje na brdu Gradinje kod Dimitrovgrada je u toku i povećan je obim radova i broj ljudi koje rade na mostovima, a pripremljeno gradilište za betoniranje u zimskom periodu.
Vrednost radova na trasi obilaznice oko Dimitrovgrada sa sedam mostova i dva tunela iznosi oko 68 miliona evra, što se finansira iz kredita Svetske banke.
Cela obilaznica oko Dimitrovgrada do graničnog prelaza dugačka je 8,7 kilometara od cega je 5,7 kilometara trasa autoputa, 1,2 kilometara su mostovi i dva tunela dužine 700 i 1.100 metara.
Deonica autoputa od Pirota (Istok) do Dimitrovgrada u dužini od 14,4 kilometara podeljena je u dva lota od Pirota do Sukova, koja je duga oko šest kilometara i od Sukova do Dimitrovgrada, oko 8,4 kilometra.
Vrednost radova izgradnje autoputa iznosi 28 miliona evra, što finansira Evropska banka za obnovu i razvoj.
(agencije/MONDO)
Predsednik Tadić istakao je i značaj završetka obilaznica oko Beograda, kao najopterećenijeg dela Koridora 10 i važnost što brže realizacije radova na Koridoru 11, najpre na pravcu od Čačka do Preljine, za šta bi finansijska konstrukcija trebalo da bude završena krajem ove i početkom sledeće godine.
"Želimo da svakom kraju naše zemlje donesemo šansu za život i rad. Ali, nije vreme za obećanja, već da radimo", rekao je Tadić.
Tadić je naglasio i značaj ulaganja u železnicu, čija je modernizacija duž Koridora 10 od primarnog značaja za razvoj privrede.
Za razvoj građevinske industrije je, prema njegovim rečima, osim ulaganja u putnu infrastrukturu, važno i inteziviranje radova u oblasti visokogradnje, što međutim neće biti moguće izvesti u najvećoj mogućoj meri dok god traje eklonomska kriza.
Tadić, koji je danas sa ministrom Dulićem posetio sportsku halu u izgradnju u Beloj Palanci, kao i sportsku halu u Dimitrovgradu, podsetio je da država ulažujući u takve projekte nastoji da pomogne visokogradnju u okviru svojih mogućnosti.
Tadić je ovom prilikom zahvalio novinarima što mu nisu postavljali politička pitanja, jer je danas, kako je poručio, mnogo važnije govoriti o ekonomiji.
Deonica autoputa od Pirota (Istok) do Dimitrovgrada u dužini od 14,4 kilometara podeljena je u dva segmenta, od Pirota do Sukova, koja je duga oko šest kilometara i od Sukova do Dimitrovgrada, oko 8,4 kilometra.
Na deonici autoputa Dimitrovgrad - Sukovo - Pirot na ukupno četiri lota istočnog kraka Koridora 10 ka bugarskoj državnoj granici u proteklom periodu urađeni su zemljani i betonski radovi, a završeno je i izmeštanje elektroinstalacija.
Sada su u toku radovi na iskopu materijala između šestog i sedmog mosta, izrada posteljice od početka trase sve do mosta broj dva, izrada nasipa od zemlje, a očekuje se i nastavak radova na potpornom zidu broj pet.
Miniranje na brdu Gradinje kod Dimitrovgrada je u toku i povećan je obim radova i broj ljudi koje rade na mostovima, a pripremljeno gradilište za betoniranje u zimskom periodu.
Vrednost radova na trasi obilaznice oko Dimitrovgrada sa sedam mostova i dva tunela iznosi oko 68 miliona evra, što se finansira iz kredita Svetske banke.
Cela obilaznica oko Dimitrovgrada do graničnog prelaza dugačka je 8,7 kilometara od cega je 5,7 kilometara trasa autoputa, 1,2 kilometara su mostovi i dva tunela dužine 700 i 1.100 metara.
Deonica autoputa od Pirota (Istok) do Dimitrovgrada u dužini od 14,4 kilometara podeljena je u dva lota od Pirota do Sukova, koja je duga oko šest kilometara i od Sukova do Dimitrovgrada, oko 8,4 kilometra.
Vrednost radova izgradnje autoputa iznosi 28 miliona evra, što finansira Evropska banka za obnovu i razvoj.
(agencije/MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.