• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

URS ima najviše fanova na "Fejsu"

Ujedinjeni regioni Srbije su partija koja na društvenoj mreži Facebook ima najviše "obožavalaca", a sajt Demokratske stranke je najčešće posećivana partijska veb-stranica, rezultati su istraživanja portala "E- izbori".

URS je, po broju Facebook "fanova" (10.724) pretekao DS, koji ima 9.355 obožavalaca na toj društvenoj mreži, dok je treće mesto pripalo Srpskoj naprednoj stranci sa 4.513 pristalica.

Demokratska stranka Srbije ima 2.493 Facebook obožavalaca, Liga socijaldemokrata Vojvodine 2.403, Socijalistička partija Srbije 2.213, Socijaldemokratska partija Srbije 2.131. a radikali imaju 1.966 pristalica na toj društvenoj mreži.

Sajt DS-a se, kako navodi portal "E izbori", pozivajući se na statistiku sajta alexa.com., nalazi na 586. poziciji po broju poseta u Srbiji, a slede ga sajt Srpske napredne stranke (810. mesto), Liberalno demokratska partija (1282. pozicija) i URS koji je na 2.229. poziciji.

Srpska radikalna stranka je, po broju poseta na 6.747. mestu u Srbiji, a ostale partije nisu uspele da se plasiraju ni u 10.000 najposećenijih sajtova.

Najoštrija konkurencija na Twitteru su demokrate i LDP, a značajniji broj pratilaca imaju i SDPS, SNS i URS.

DS ima 3.052 Twitter pratilaca, LDP 2.552, SNS 1.171, URS 676, a SDPS 1.024.

Partija ujedinjenih penzionera Srbije, Nova Srbija i Jedinstvena Srbija nemaju naloge na Twitteru.

Na sajtovima za deljenje mutlimedijalnog sadržaja Youtube i Flickr račune imaju DS, SNS, URS, SDP, LSV i Pokret socijalista Srbije, dok ostale stranke imaju račun samo na jednoj od tih mreža.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image