Prema saopštenju objavljenom na sajtu RRA, ovaj apel upućen je nakon što je Savet analizirao dosadašnje prisustvo učesnika izborne kampanje u elektronskim medijima.

Savet je uočio, kako je navedeno, da je "samo mali broj stranka, čije je liste potvrdila Republička izborna komisija, emitovao svoje reklamne spotove na TV stanicama sa nacionalnim pokrivanjem".

"Analizirajući moguće razloge ove pojave, Savet je razmotrio i pritužbe da su cene zakupa reklamnih termina na stanicama sa nacionalnim pokrivanjem izuzetno visoke", napominje se u saopštenju.

Savet je s toga preporučio "svim elektronskim medijima da vode računa da previsokim cenama oglasnog prostora ne onemoguće jedan deo učesnika izbora da zakupe reklamne termine, jer bi u tom slučaju zloupotrebili nacionalni resurs koji im je dodeljen na korišćenje."

"Iako nema ovlašćenja da se meša u cenovnu politiku medija, Savet ovim putem apeluje na elektronske medije sa nacionalnim pokrivanjem, pre svega televizije, da previsokim cenama usluga oglasnih poruka ne naruše ravnopravnost izbornog procesa", saopštio je Savet RRA.

(Tanjug)