
U "Dverima" tvrde da su nezadovoljni dosadašnjom zastupljenošću u medijima i da su se zbog toga odlučili na "neuobičajen pristup kampanji".
"Prema istraživanju RRA, 'Dveri' su najmanje zastupljene u medijima od svih političkih partija koje učestvuju na izborima. Na ovaj način želimo da informišemo građane o pravom životu u Srbiji koji se krije od njih, kao i o našim aktivnostima", rekao je Boško Obradović iz rukovodstva pokreta.
On je naveo da će "Ulične vesti u 20 časova" u trajanju od 20 minuta u narednim danima biti prikazivane u svih 17 opština Beograda.
(Tanjug)
"Prema istraživanju RRA, 'Dveri' su najmanje zastupljene u medijima od svih političkih partija koje učestvuju na izborima. Na ovaj način želimo da informišemo građane o pravom životu u Srbiji koji se krije od njih, kao i o našim aktivnostima", rekao je Boško Obradović iz rukovodstva pokreta.
On je naveo da će "Ulične vesti u 20 časova" u trajanju od 20 minuta u narednim danima biti prikazivane u svih 17 opština Beograda.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.