• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kampanja puna lagarija

Lider Lige socijaldemokrata Vojvodine Nenad Čanak ocenio je da je ovogodišnja predizborna kampanja pokazala pravo stanje u zemlji i da ju je obeležilo najviše laganja u istoriji višestranačja u Srbiji.

"Kada ste poslednji put čuli toliko lagarija na jednom mestu. Ova kampanja je to apsolutno izvela", rekao je Čanak sinoć na stranačkoj konvenciji u Pančevu i dodao da se trudio da vidi "zašto se tako menjaju stvari".

Prema njegovim rečima, na prvim višestranačkim izborima u Srbiji pre 22 godine sukobljavale su se ideologije, a danas se u Srbiji sukobljavaju marketinške agencije za pobeđivanje na izborima.

"Stvari su se danas promenile, jer je pre 22 godine to bio sukob različitih ideologija i sukob snaga koje su se zalagale za rat i onih koje su bile za mir. Tada su se sukobljavale ideologije, a danas je to sukob marketinških agencija za pobeđivanje na izborima", rekao je Čanak.

Potpredsednica Izvršnog odbora LSV Maja Sedlarević pozvala je birače da se prilikom odlaska na glasanje ne oslanjaju na obećanja koja su čuli u proteklih mesec dana, već šta je koja stranka uradila za prethodne četiri godine.

"To neka bude jedini reper koji će vas opredeliti 6. maja čiju listu ćete zaokružiti. Jedino o čemu neću da razgovaram jeste da neko ne želi da glasa, jer ako to uradite, drugim ljudima dajete svoj život i svoju sudbinu u ruke", rekla je Sedlarevićeva.

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image