Direktorka Agencije Zorana Marković podsetila je da stranke u roku od 30 dana od proglašenja konačnih rezultata izbora imaju obavezu da toj agenciji dostave izveštaje o troškovima kampanje.
"Mi ćemo puni efekat troškova ove kampanje imati pošto nam stranke budu dostavile izveštaje, a za to imaju rok od 30 dana od dana proglašenja konačnih rezultata izbora", rekla je Marković, dodajući da će Agencija tek tada moći da kaže koliko je kampanja za izbore 6. maja koštala.
Marković je najavila da će izveštaji o troškovima u kampanji, koji će stranke podnositi za sve izbore, biti dostupni preko sajta Agencije.
Ona je dodala da je Agencija uočila da su aktivnosti stranaka u kampanji u najvećoj meri, oko 70 odsto, bile usmerene na medijske promocije, reklamiranja i štampanja brošura i da je bilo dosta bilborda, a da je u tome prednjačila Liga socijaldemokrata Vojvodine, koja je imala preko 19 različitih bilborda u Vojvodini.
Marković je dodala i da su stranke više bile orijentisane ka šetnjama i razgovorima sa građanima u gradovima, a da je mitinga više bilo u finišu kampanje, pa da se u tom kontekstu može reći da je ova kampanja bila jeftinija.
Prema njenim rečima, DS i SNS su za razliku od drugih stranaka u kampanji više aktivnosti usmerile na internet kampanju.
Ona je dodala i da je Agencija uočila potrebu da reaguje u tri slučaja - dolazak nekadašnjeg gradonačelnika Njujorka Rudolfa Ðulijanija u Beograd, putovanje ministra zdravlja i predsedničkog kandidata URS Zorana Stankovića u Dansku i putovanje lidera DS i predsedničkog kandidata Borisa Tadića u Hanover.
Uz napomenu da je Agencija tražila razjašnjenje da li su Tadić i Stanković putovali u svojstvu funkcionera ili predsedničkih kandidata, kao i da je u slučaju Ðulijanija reagovala zbog reakcije javnosti, Marković je navela da su ti postupci "i dalje pred Agencijom".
Predsednik Odbora Agencije za borbu protiv korupcije Zoran Stojiljković najavio je da će ta agencija od stranaka tražiti i podatke koliko su plaćeni spoljni strani savetnici.
Stoiljković je pozvao stranke da, ukoliko imaju podatke da je njihova konkurencija potrošila velika sredstava koje će teško opravdati, to podele sa javnosti i Agencijom, jer će u suprotnom Agencija to smatrati "golim marketingom".
On je naveo i da će prvi izveštaji o troškovima stranaka u kampanji biti poznati krajem juna ili početkom jula.
Stojiljković je rekao da je ocena Agencije da je kampanja pristojnija i jeftinija od prethodnih i da je ta ocena bazirana, pored ostalog, na tome što se izborno telo promenilo, da su socijalne mreže postale iskoristljivije, da bi glamurozna kampanja bila kontraproduktivna s ozbirom na nezaposlenost i siromaštvo, kao i da je bilo manje šetnji ministara u državnim odorama.
(Beta)
"Mi ćemo puni efekat troškova ove kampanje imati pošto nam stranke budu dostavile izveštaje, a za to imaju rok od 30 dana od dana proglašenja konačnih rezultata izbora", rekla je Marković, dodajući da će Agencija tek tada moći da kaže koliko je kampanja za izbore 6. maja koštala.
Marković je najavila da će izveštaji o troškovima u kampanji, koji će stranke podnositi za sve izbore, biti dostupni preko sajta Agencije.
Ona je dodala da je Agencija uočila da su aktivnosti stranaka u kampanji u najvećoj meri, oko 70 odsto, bile usmerene na medijske promocije, reklamiranja i štampanja brošura i da je bilo dosta bilborda, a da je u tome prednjačila Liga socijaldemokrata Vojvodine, koja je imala preko 19 različitih bilborda u Vojvodini.
Marković je dodala i da su stranke više bile orijentisane ka šetnjama i razgovorima sa građanima u gradovima, a da je mitinga više bilo u finišu kampanje, pa da se u tom kontekstu može reći da je ova kampanja bila jeftinija.
Prema njenim rečima, DS i SNS su za razliku od drugih stranaka u kampanji više aktivnosti usmerile na internet kampanju.
Ona je dodala i da je Agencija uočila potrebu da reaguje u tri slučaja - dolazak nekadašnjeg gradonačelnika Njujorka Rudolfa Ðulijanija u Beograd, putovanje ministra zdravlja i predsedničkog kandidata URS Zorana Stankovića u Dansku i putovanje lidera DS i predsedničkog kandidata Borisa Tadića u Hanover.
Uz napomenu da je Agencija tražila razjašnjenje da li su Tadić i Stanković putovali u svojstvu funkcionera ili predsedničkih kandidata, kao i da je u slučaju Ðulijanija reagovala zbog reakcije javnosti, Marković je navela da su ti postupci "i dalje pred Agencijom".
Predsednik Odbora Agencije za borbu protiv korupcije Zoran Stojiljković najavio je da će ta agencija od stranaka tražiti i podatke koliko su plaćeni spoljni strani savetnici.
Stoiljković je pozvao stranke da, ukoliko imaju podatke da je njihova konkurencija potrošila velika sredstava koje će teško opravdati, to podele sa javnosti i Agencijom, jer će u suprotnom Agencija to smatrati "golim marketingom".
On je naveo i da će prvi izveštaji o troškovima stranaka u kampanji biti poznati krajem juna ili početkom jula.
Stojiljković je rekao da je ocena Agencije da je kampanja pristojnija i jeftinija od prethodnih i da je ta ocena bazirana, pored ostalog, na tome što se izborno telo promenilo, da su socijalne mreže postale iskoristljivije, da bi glamurozna kampanja bila kontraproduktivna s ozbirom na nezaposlenost i siromaštvo, kao i da je bilo manje šetnji ministara u državnim odorama.
(Beta)
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji