Najviše sekundi kupili su Demokratska stranka, Srpska napredna stranka i Ujedinjeni regioni Srbije, izjavio je izvršni direktor agencije AGB Nilsen Darko Broćić.
"Stranke su platile ogroman broj sekundi. Jedina kampanja koja je u tom smislu bila jača je ona za izbore 2000. godine kada je rušen Slobodan Milošević, ali tada je bilo mnogo kampanja nevladinih organizacija", rekao je Broćić za "Novi magazin".
Broćić je naveo da je u ovogodišnjoj kampanji zakupljeno 40.000 sekundi više nego na prethodnim izborima održanim 2008. godine i to pre drugog kruga predsedničkih izbora i podsetio da su i pre četiri godine održani predsednički, parlamentarni i lokalni izbori.
"Najviše sekundi klasičnog oglašavanja ima lista Za bolji život, ali ne na svim nivoima. Imali su najviše oko 155.000 zakupljenih sekundi klasičnog oglašavanja, ali su imali upola manje zakupljenih termina od liste Pokrenimo Srbiju. To je, inače, stara radikalska strategija da manje koriste klasične televizijske spotove, verovatno i zbog manjeg efekta i zbog toga što su skupi, a više koriste zakupljene termine", rekao je Broćić.
Prema njegovim rečima, ukupan broj zakupljenih sekundi za spotove sa negativnom kampanjom je oko 38.000 i spotovi namenjeni negativnoj kampanji čine manje od deset odsto ukupnog broja zakupljenih sekundi.
"Antikampanja je u poslednjem trenutku krenula na televizijama i nije je bilo više nego ranije", rekao je Broćić.
Broćić je naveo da je istraživanje AGB Nilsena pokazalo da su stranke ciljano birale izbore na kojima bi mogle da povuku najviše glasova.
Tako su Ujedinjeni regioni Srbije kupili najviše sekundi za spotove za parlamentarne izbore, dok Socijalistička partija Srbije (SPS) nije imala ni sekund za parlamentarne izbore, nego su svi spotovi bili za predsedničkog kandidata SPS-a Ivicu Dačića, rekao je Broćić.
Dodao je da je u Beogradu najviše sekundi spotova imala lista Za bolji život Dragan Đilas, dok Preokret nije zakupio nijednu sekundu za promociju gradske liste u Beogradu.
Broćić je naveo da su stranke u ovogodišnjoj kampanji mnogo više koristile klasične spotove jer im je Republička radiodifuzna agencija ograničila vreme za zakupljene termine na komercijalnim stanicama, i ocenio da je istovremeno sprovođenje izbora na svim nivoima uticalo na povećano emitovanje izbornih spotova.
(Beta)
"Stranke su platile ogroman broj sekundi. Jedina kampanja koja je u tom smislu bila jača je ona za izbore 2000. godine kada je rušen Slobodan Milošević, ali tada je bilo mnogo kampanja nevladinih organizacija", rekao je Broćić za "Novi magazin".
Broćić je naveo da je u ovogodišnjoj kampanji zakupljeno 40.000 sekundi više nego na prethodnim izborima održanim 2008. godine i to pre drugog kruga predsedničkih izbora i podsetio da su i pre četiri godine održani predsednički, parlamentarni i lokalni izbori.
"Najviše sekundi klasičnog oglašavanja ima lista Za bolji život, ali ne na svim nivoima. Imali su najviše oko 155.000 zakupljenih sekundi klasičnog oglašavanja, ali su imali upola manje zakupljenih termina od liste Pokrenimo Srbiju. To je, inače, stara radikalska strategija da manje koriste klasične televizijske spotove, verovatno i zbog manjeg efekta i zbog toga što su skupi, a više koriste zakupljene termine", rekao je Broćić.
Prema njegovim rečima, ukupan broj zakupljenih sekundi za spotove sa negativnom kampanjom je oko 38.000 i spotovi namenjeni negativnoj kampanji čine manje od deset odsto ukupnog broja zakupljenih sekundi.
"Antikampanja je u poslednjem trenutku krenula na televizijama i nije je bilo više nego ranije", rekao je Broćić.
Broćić je naveo da je istraživanje AGB Nilsena pokazalo da su stranke ciljano birale izbore na kojima bi mogle da povuku najviše glasova.
Tako su Ujedinjeni regioni Srbije kupili najviše sekundi za spotove za parlamentarne izbore, dok Socijalistička partija Srbije (SPS) nije imala ni sekund za parlamentarne izbore, nego su svi spotovi bili za predsedničkog kandidata SPS-a Ivicu Dačića, rekao je Broćić.
Dodao je da je u Beogradu najviše sekundi spotova imala lista Za bolji život Dragan Đilas, dok Preokret nije zakupio nijednu sekundu za promociju gradske liste u Beogradu.
Broćić je naveo da su stranke u ovogodišnjoj kampanji mnogo više koristile klasične spotove jer im je Republička radiodifuzna agencija ograničila vreme za zakupljene termine na komercijalnim stanicama, i ocenio da je istovremeno sprovođenje izbora na svim nivoima uticalo na povećano emitovanje izbornih spotova.
(Beta)
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti