• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

URS u minusu 324 miliona dinara

Osam koalicija i stranaka prijavile su Agenciji za borbu protiv korupcije da su potrošile više novca na kampanju za opšte izbore održane u maju nego što su imale prihoda, a najveći minus od 324.275.749 miliona dinara beleže Ujedinjeni regioni Srbije, saopštili su danas predstavnici organizacije Transparentnost Srbija.

Pored URS, pokazali su preliminarni rezultati istraživanja koje je uradila TS na osnovu finansijskih izveštaja dostavljenih Agenciji za borbu protiv korupcije, u minusu se nalaze i koalicije okupljene Srpske napredne stranke, Socijalističke partije Srbije, Liberalno demokratske partije kao i Srpska radikalna stranka, Pokret radnika i seljaka, Dveri i Koalicija Albanaca preševske doline

Koalicija "Pokrenimo Srbiju" potrošila je 2.873.782 miliona dinara više nego što je imala prihoda, koalicija oko Socijalističke partije 290.000 dinara, a Preokret 168.863.709 miliona dinara.

Više novca nego što je imala prihoda potrošila je i Srpska radikalna stranka 21.365.587 milion dinara, a Dveri 800.077 dinara više.

U minusu su i Koalicija Albanaca preševske doline za 569.800 dinara, kao i Pokret radnika i seljaka za 48.000.470 dinara.

Programski direktor organizacije TS Nemanja Nenadić rekao je na konferenciji za novinare da je pitanje koje se sada postavlja na koji način će problem minusa biti rešen.

"Šta god da te stranke urade sada kako bi prikupile sredstva za pokrivanje minusa stvorenog u izbornoj kampanji, napraviće prekršaj", naglasio je on i dodao da je važno da se temeljno provere svi finansijski izveštaji koji su dostavljeni Agenciji.

Nenadić je rekao da je problem i to što su neke stranke uzimale kredite kod Razvojne banke Vojvodine i Komercijalne banke koje imaju udeo državnog kapitala.

Bojana Medenica iz TS je navela da je najviše novca u kampanjama za parlamentarne i predsedničke izbore, čak 77 odsto, potrošeno na TV oglašavanje, za bilborde 5,8 odsto, a za oglašavanje u štampanim medijima 2,9 odsto.

Ona je dodala da su po podacima do kojih je došla TS prihodi stranaka najvećim delom, 56,5 odsto, iz budžeta, dok udeo od 29 odsto čine krediti i zajmovi, a ostalo su donacije.

Slična stvar je i sa kampanjom za predsedničke izbore, gde je 84 odsto sredstava došlo iz budžeta, dok su na drugom mestu i ovde krediti i zajmovi, rekla je Medenica.

(FoNet)

Tagovi

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Creak

Bilo bi veoma interesantno znati tačno odakle im sav taj novac. :) A sa druge strane ni malo mi nije drago kada pročitam kolike milione iz budžuta su dali sebi za političke reklame. Ko zna gde je sve taj novac odlazio.

special image