Dvojac čelnih ljudi beogradskih i vojvođanskih demokrata pokrenuo je u nedelju 21. oktobra kampanju na Facebooku za stranačke izbore zakazane za 10. novembar. Na YouTube - kontrakampanja protiv Đilasa.
Zajednički je pokrenuta kampanja na društvenoj mreži Facebook, gde zainteresovani mogu pratiti događaje i videti slike sa sastanaka dvojice lidera sa stranačkim kolegama po opštinskim odborima diljem Srbije, i ostavljati svoje komentare.
Kampanja je pokrenuta u nedelju, zasad je pokrila gostovanje Dragana Đilasa u Raškoj, Tutinu i Novom Pazaru. Za dva dana aktivnosti stranica Đilas-Pajtić ima nešto manje od 900 lajkova.
Istovremeno, na drugoj društvenoj mreži YouTube, pojavila se i kontra kampanja, u političkoj praksi poznata pod nazivom "prljava", protiv Dragana Đilasa.
U video klipovima puštene su audio delovi izjava gradonačelnika Beograda, verovatno snimci sa nekih stranačkih sastanaka. U samim izjavama nema ničeg politički spornog, to su delovi uobičajenih razgovori stranačkih kolega, ali u kombinaciji sa zajedljivim tekstualnim komentarima pokušalo se sa stvaranjem utiska tipa "zar je moguće da je ovo rekao".
Povodom ove svojevrsne kontrakampanje oglasila se i DS.
"Demokratska stranka najoštrije osuđuje zloupotrebu imena stranke i korišćenje zvaničnih obeležja stranke koji su se pojavili na Youtube kanalu pod imenom 'Demokratska'. Demokratska stranka ne stoji iza ovog naloga na Youtube-u. U Demokratskoj stranci je u toku normalna i demokratska izborna procedura i svaka aktivnost koja predstavlja negativnu kampanju u javnosti je zabranjena stranačkim aktima a ovakvi materijali predstavljaju grubo narušavanje ugleda DS i imaju za cilj obmanjivanje javnosti", navodi se u odgovoru DS-a internet sajtu Smedija povodom spotova koji su tamo obljavljeni.
(MONDO, ilustracija: MONDO)