To se odnosi kako na rukovođenje vladom tako i rešavanje aktuelnih problema, rekao je Mrkonjić za Tanjug dodajući da je u njegovom resoru jedan od najvećih uspeha što je punim intenzitetom nastavljena gradnja Koridora 10 kroz našu zemlju.
"Premijer Ivica Dačić zahvaljući svom talentu uspeva čak i u razgovorima sa kosovskim Albancima, što je jedno od gorućih pitanja naše politike, da nađe zajednički jezik", kazao je ministar saobraćaja.
On je naveo da "prodorni, efikasni, beskompromisni borac protiv korupcije i kriminala Aleksandar Vučić, takođe, neumornim radom insistira na tim aktivnostima i za sada ima rezultate".
Mrkonjić imao reči hvale i za ministra finansija i privrede Mlađana Dinkića - koji zahvaljući "iskustvu i umešnosti" nalazi mogućnost da na vreme isplanira budžet za iduću godinu i obezbedi uslove da država funkcioniše onako kako je najbolje.
"Niko od nas ministara nema primedbu, svi znamo da moramo da stežemo kaiš, svi imamo dovoljno iskustva i svi članovi vlade za sada rade bez ikakvih sukoba i problema", naglasio je Mrkonjić dodajući da ga ponekad začude pojedini mediji sa tvrdnjama da u vladi ima sukoba.
Mrkonjić je kazao da je u vladi dogovreno da se on stara o Koridoru 10, a ministar građevine Velimir Ilić o Koridoru 11.
Ministar saobraćaja je istakao da je tokom svog prethodog ministarskog mandata od nedostajućih 330 kilometara Koridora 10 izgrađeno oko 200 kilometara autoputa ili poluautoputa i da je sada nastavljena gradnja preostalih 130 kilometara.
On je naveo da se jedino ne izvode radovi na jednoj deonici kod Pirota i kroz Grdeličku klisuru, ali da je i taj posao u pripremi i da će tenderi za te delove Koridora 10 biti raspisani u narednih mesec dana.
Mrkonjić je rekao da se priprema dokumentacija i za poslednji sektor obilaznice oko Beograda "B6" od tunela Straževica do Bubanj Potoka i da se pregovara sa Evropskom investicionom bankom za dobijanje kredita.
Putni Koridor 10 kroz Srbiju, kako je naveo Mrkonjić, trebalo bi da bude završen do kraja 2014. godine.
On je naglasio da se izvanredno odvija gradnja tzv. Kineskog mosta preko Dunava između Zemuna i Borče, kao i da su se Kinezi, koji koriste najsavremenije tehnologije, na tom projektu kvalifikovali za učešće u mnogo složenijim poslovima u Srbiji, pre svega gradnji Koridora 11.
Mrkonjić je istakao da su izvode radovi i na železničkom Koridoru 10, ukazujući na gradnju novog drumsko- železničkog "Žeželjevog mosta u Novom Sadu i železničkog mosta kod Chuprije.
Za modernizaciju i gradnju šest deonica na železničkom Koridoru 10 u dužini oko 110 kilometara obezbeđen je novac iz ruskog kredita, čija je ukupna vrednost 800 miliona dolara, naveo je ministar.
Radovi na tim deonicama bi trebalo da počnu, kako je rekao, na proleće, a ruskim kreditom biće finansirana i gradnja pruge Valjevo - Loznica, rekonstrukcija pruge Beograd - Bar, drugog koloseka pruge Beograd - Pančevo i nabavka oko 30 novih ruskih vozova.
U okviru železničkog Koridora 10 planirana je rekonstrukcija i gradnja pruge od Niša do Dimitrovgrada, koja je sada jednokolosečna i nelektrificirana, kazao je Mrkonjić dodajući da će taj posao uskoro početi uz pomoć češkog kredita.
Takođe, planirano je izmeštanje železničkog čvora u Nišu kako bi se iskoristila atraktivna lokacija tog zemljišta, dodao je on.
Govoreći o nacionalnom avioprevozniku, Mrkonjić je istakao da će "Jat ervejz" biti oslobođen dugova radi privlačenja stateškog partnera sa kojim će biti osnovan novi srpski avioprevoznik.
U vodnom saobraćaju je završen tender za čisćenje Dunava, Save i Tise, a gradnja velikog terminala za multimodalni saobraćaj u Batajnici trebalo bi da počne polovinom iduće godine, rekao je Mrkonjić
On je dodao da je u putnom transportu obezbeđen dovoljan broj potrebnih dozvola, čime su smanjeni uslovi za korupciju u toj oblasti.
(Tanjug Foto Tanjug Bojan Maravić)
"Premijer Ivica Dačić zahvaljući svom talentu uspeva čak i u razgovorima sa kosovskim Albancima, što je jedno od gorućih pitanja naše politike, da nađe zajednički jezik", kazao je ministar saobraćaja.
On je naveo da "prodorni, efikasni, beskompromisni borac protiv korupcije i kriminala Aleksandar Vučić, takođe, neumornim radom insistira na tim aktivnostima i za sada ima rezultate".
Mrkonjić imao reči hvale i za ministra finansija i privrede Mlađana Dinkića - koji zahvaljući "iskustvu i umešnosti" nalazi mogućnost da na vreme isplanira budžet za iduću godinu i obezbedi uslove da država funkcioniše onako kako je najbolje.
"Niko od nas ministara nema primedbu, svi znamo da moramo da stežemo kaiš, svi imamo dovoljno iskustva i svi članovi vlade za sada rade bez ikakvih sukoba i problema", naglasio je Mrkonjić dodajući da ga ponekad začude pojedini mediji sa tvrdnjama da u vladi ima sukoba.
Mrkonjić je kazao da je u vladi dogovreno da se on stara o Koridoru 10, a ministar građevine Velimir Ilić o Koridoru 11.
Ministar saobraćaja je istakao da je tokom svog prethodog ministarskog mandata od nedostajućih 330 kilometara Koridora 10 izgrađeno oko 200 kilometara autoputa ili poluautoputa i da je sada nastavljena gradnja preostalih 130 kilometara.
On je naveo da se jedino ne izvode radovi na jednoj deonici kod Pirota i kroz Grdeličku klisuru, ali da je i taj posao u pripremi i da će tenderi za te delove Koridora 10 biti raspisani u narednih mesec dana.
Mrkonjić je rekao da se priprema dokumentacija i za poslednji sektor obilaznice oko Beograda "B6" od tunela Straževica do Bubanj Potoka i da se pregovara sa Evropskom investicionom bankom za dobijanje kredita.
Putni Koridor 10 kroz Srbiju, kako je naveo Mrkonjić, trebalo bi da bude završen do kraja 2014. godine.
On je naglasio da se izvanredno odvija gradnja tzv. Kineskog mosta preko Dunava između Zemuna i Borče, kao i da su se Kinezi, koji koriste najsavremenije tehnologije, na tom projektu kvalifikovali za učešće u mnogo složenijim poslovima u Srbiji, pre svega gradnji Koridora 11.
Mrkonjić je istakao da su izvode radovi i na železničkom Koridoru 10, ukazujući na gradnju novog drumsko- železničkog "Žeželjevog mosta u Novom Sadu i železničkog mosta kod Chuprije.
Za modernizaciju i gradnju šest deonica na železničkom Koridoru 10 u dužini oko 110 kilometara obezbeđen je novac iz ruskog kredita, čija je ukupna vrednost 800 miliona dolara, naveo je ministar.
Radovi na tim deonicama bi trebalo da počnu, kako je rekao, na proleće, a ruskim kreditom biće finansirana i gradnja pruge Valjevo - Loznica, rekonstrukcija pruge Beograd - Bar, drugog koloseka pruge Beograd - Pančevo i nabavka oko 30 novih ruskih vozova.
U okviru železničkog Koridora 10 planirana je rekonstrukcija i gradnja pruge od Niša do Dimitrovgrada, koja je sada jednokolosečna i nelektrificirana, kazao je Mrkonjić dodajući da će taj posao uskoro početi uz pomoć češkog kredita.
Takođe, planirano je izmeštanje železničkog čvora u Nišu kako bi se iskoristila atraktivna lokacija tog zemljišta, dodao je on.
Govoreći o nacionalnom avioprevozniku, Mrkonjić je istakao da će "Jat ervejz" biti oslobođen dugova radi privlačenja stateškog partnera sa kojim će biti osnovan novi srpski avioprevoznik.
U vodnom saobraćaju je završen tender za čisćenje Dunava, Save i Tise, a gradnja velikog terminala za multimodalni saobraćaj u Batajnici trebalo bi da počne polovinom iduće godine, rekao je Mrkonjić
On je dodao da je u putnom transportu obezbeđen dovoljan broj potrebnih dozvola, čime su smanjeni uslovi za korupciju u toj oblasti.
(Tanjug Foto Tanjug Bojan Maravić)
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte